Ellies synsvinkel:
Jeg vågnet op i et velbekendt hus. Nemlig Lukes, what hvordan er jeg havnet her? Jeg kigget mig til siden, ingen Luke, men en Michael? Og Calum sad over i hjørnet af rummet. Jeg rejste mig stille, men blev ramt af et eller andet så jeg faldt om, og alt blev sort.Ashton's synsvinkel:
"Luke, Calum, Michael skynd jer!" Råbte jeg. De kom ganske hurtigt. "Hvor er Ellie?!" Spurgte jeg hysterisk. "Ligger hun ikke derinde?" Luke peget på gæsteværelset. Vi gik derind, og åbnet stille døren. Vi udstøtte alle et overrasket skrig, og faldt til jorden, og ned ved siden af Ellie. Hun lå helt bevidstløs, og havde slag og sår overalt. Vi tjekkede om hun trak vejret, det gjorde hun. Men det var meget svagt, så Luke ringet til en ambulance. Jeg sad og græd, og håbet på hun ville vågne. Det kunne bare ikke ske nu! Pludselig kom jeg i tanke om beskeden, personen som har skrevet den har sikkert slået hende, men hvem kunne finde på det? Jeg tog stille Ellies mobil, og gik ud og ringet til nummeret.Nu var det tiende gang jeg ringede, og personen har stadigvæk ikke svaret. Jeg prøvet at spore personens mobil det lykkedes mig. Det bevægede sig mod Lukes hus, sikkert for at hente Ellie. Jeg gik over til vinduet, og lidt efter så jeg en mand udenfor. Er det der er ikke Liam? What?!
Ukendts synsvinkel:
Jeg har virkelig stærke følelser for Ellie, men hun elsker det der lorte band, jeg er squ da også med i et band, som er mere berømt end dem. Hvorfor ikke mig? Jeg gik ind i Lukes hus, og op hvor jeg havde efterladt Ellie. Og skubbet stille døren op, og så så Luke, Michael, Calum og Ashton. "LIAM?!" Spurgte de alle overrasket. "Hvorfor?" Spurgte Luke og Ashton i munden på hinanden. "Drenge hør, jeg ville ikke skade hende.." Startede jeg..
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...