Ellies synsvinkel:
Jeg åbnede mine øjne og af ren forskrækkelse, skreg jeg. Naila stod oven på min mave og gloede på mig. "Naila, din numse!" Grinede jeg og løftede hende ned fra min mave. Jeg satte mig op og kiggede rundt. Jep, er stadigvæk i England.
Jeg hoppede ud af sengen, og gik ud på mit badeværelse. Jeg tændte vandet, og ventede på at mit badekar blev fyldt op. Da det var gjordt, tog jeg mit nattøj af og lagde mig ned i det.
..
Jeg havde tørt mig, og stod nu og funklede med alt mit tøj. Jeg bliver simpelthen nød til at købe noget nyt tøj. Det bliver når Melody eller Maddison kommer. De er de mest modetøssede af os. Eller Maddison er mest. Haha. Jeg fandt så endelig en hudfarvet skjorte med lidt blonder i toppen, og uden ærmer. Den kunne bindes så man kunne se min mave. Jeg fandt også et par stramme sorte jeans med et par huller her og der.
Hurtigt fik jeg det tøj på, og mine ynglings støvler som jeg havde fået Michael. Love him. Jeg satte mit hår op i en høj hestehale, og satte så mine solbriller derop.
Pludselig ringer min mobil, og jeg kaster mig nærmest over den. Forpustet tog jeg den. "Hej, det er Ellie." Svarede jeg. "Ellie, mig og drengene skal optræde iaften og vi rejser lige eftet koncerten. Så hvis du skal være sammen med os, skal de være nu." Svarede Calum. "Seriøst?" - "Jeg kan ikke være sammen idag. Skal med min far til et eller andet.." Svarede jeg med en sukkende tone. "Nåeh.. Men så ses vi først om et par uger." Svarede han. "Jaeh.." Svarede jeg stille. "Vi ses." Sagde han, og så lagde vi på.
Hårdt kastede jeg mig tilbage i sengen, og udstødte et irriteret suk. Jeg vendte mig om og gemte mit hoved i min pude. Jeg samlede en del luft, og skreg så ned i puden indtil mine lunger gav op. Jeg vendte mig om, og satte mig op.
Jeg hoppede ud af sengen og gik så ud på mit badeværelse. Jeg tog lidt let hverdags makeup på, og gik så nedenunder. "Skat, vi kører om lidt." Smilede min far, da han så mig. Jeg smilede tilbage som et svar. Inde i stuen sad min mor, med sin bærebar på sine lår. "Hvad laaaver du?" Spurgte jeg og lagde tryk på a´et. "Ingentiiing." Svarede hun, mens hun efterlignet mit tryk bare på i´et. Jeg grinede lidt, og kiggede så seriøst på hende. "Skal du med mig og far idag?" Spurgte jeg. "Ja." Smilede hun. "Oki." Grinede jeg og lukkede blidt hendes bærebar ned. "Hey." Grinede hun. Jeg greb fat om den, og rejste mig så op med den i min favn. Jeg løb ud i køkkenet hvor stod og vaskede op. "Et skridt til og bærebaren ryger." Grinede jeg. "Hvad har jeg lige gjordt dig?" Spurgte hun. "Du har ikke taget stilfuldt tøj på, skift det der eller bærebaren ryger." Grinede jeg. "Omg, du er godt nok en irriterende unge." Svarede hun sukkende og forsvandt så fra køkkenet.
"Hvorfor så ond mod din mor?" Spurgte min far. Hurtigt hævede jeg mine bryn, og gik så grinede ud fra køkkenet. Jeg satte mig i sofaen med min mobil, og tjekkede Twitter og Facebook. Pludselig dukker en besked op. Jeg gik ud af Facebook og ind på beskeden.
Besked fra Luke: // Hej Ellie. Fordi at mig og drengene jo skal optræde i aften og ikke kommer til at sige farvel til dig. Er der en lille gave til dig nede på stranden. Du ved der hvor vi var tidligere en anden dag. Håber du kan lide gaven xx Lukey.\\
Besked til Luke: //Hej Luke. Det glæder mig at høre at i rent faktisk har en gave til mig. Kommer så hurtigt jeg kan. Elsker dig xx Ellie.\\
Jeg puttede min mobil ned i min lomme og gik så ud og tog min jakke på. "Far, tager lige på stranden hurtigt. Bare ring." Sagde jeg, inden jeg lukkede døren.
Jeg gik mod stranden. Da jeg så ankom stillede jeg mig foran havet, og kiggede ud på det.
Fordi jeg ikke kunne se noget, vendte jeg mig om og der stod Luke. Jeg smilede overrasket og krammede ham så. "Omg!" Hvinede jeg. "Surprise!" Grinede han, og trak sig ud af krammet."Tusind tak, Luke." Smilede jeg, og kyssede ham på kinden. "Ellie har faktisk en gave til dig." Smilede han. "Seriøst?" Grinede jeg. "Jep." Smilede han, og tog en lille æske op af lommen i hans jakke. Han åbnede den, og viste mig så den smukkeste halskæde jeg nogen sinde har set.
Han gav mig halskæden på, og vendte mig om mod ham. "Ellie?" Spurgte han, mens han kiggede mig dybt ind i øjnene. "Ja?" - "Vil du være min igen?" Spurgte han. "Luke.."
Slutter snart den her bog, og så kommer der en Dear Ellie 2, bare først til sommer. Men der vil selvfølgelig komme lidt flere kapitler. :-)
BẠN ĐANG ĐỌC
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...