Ellies synsvinkel:
Jeg havde lagt mig ind i min seng, og sad nu og så en film. Min mor havde stillet en spand ved siden af mig hvis jeg nu skulle kaste op. Hun havde også stillet et glas vand, og plastiskboks med is. Stille og roligt bliver min dør åbnede, og jeg tænkte at det bare var min mor. Hvilket det ikke var..
Ashtons synsvinkel:
Stille og roligt åbnede jeg døren ind til Ellies værelse. Hun lå i sengen og spand stod ved siden af hendes seng. Hun sad med et eller andet i hånden. "Hej.." Sagde jeg stille og gik over til hendes seng. Hurtigt pakkede hun tingen væk, og kiggede på mig. "Er du okay?" Spurgte jeg. "Ja.." Smilede hun stille. Lidt efter kom Luke ind. "Hej." Svarede han og tog hendes hånd. En boblende følelse blev værre og værre. Er jeg jalous? "Jeg tager hjem." Smilede jeg og rejste mig op. "Nej.. Kan du ikke blive?" Spurgte Ellie stille. "Nej.." Svarede jeg stille og gik ud af hendes værelse.
Ellies synsvinkel:
"Ellie.. Må jeg stille dig et spørgsmål?" Spurgte Luke. Jeg nikkede stille og kiggede ham så dybt ind i øjnene. "Hvorfor kan du godt have sex med alle andre undtagen mig? Er jeg ikke god nok?" Spurgte han mens en tåre trillede ned af hans kind. "Luke.. Vi har haft sex en gang. Du var alt for fuld til at du kan huske det. Og den gang.. Gjorde det ondt.." Svarede jeg stille. "Hvorfor har du ikke fortalt mig det?" Spurgte han. "Jeg.. Jeg var for bange.." Svarede jeg stille. "Hvorfor?" Spurgte han. "Luke, kig.." Svarede jeg og vidste ham testen. Et gips kom fra ham..
_____________________________________________________________________________
Tror i hun er gravid? xD
Lol, ved ikke hvorfor hun skal vise ham det? Han er jo ikke.. Upsss!I har ikke læst det der!^^ :*
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...