Kapitel tyve.

164 11 0
                                    

Ellies synsvinkel:
Jeg vågnet op, og mødte en sovende Luke, hvorfor droppet jeg han også! Den dejlige pingvinunge! "Godmorgen.." Sagde jeg stille, og kysset ham blidt på kinden, han fik vendt sit hoved så jeg kysset ham på munden. Kysset udviklet sig lidt, og Luke satte sig på min mave, men vi stadigvæk kyssede. "Der er..-" Det var Ashton. Mig og Luke trak os hurtigt fra hinanden. "Forstyrrede jeg?" Spurgte han, vi rystede på hovedet. "Men der er morgenmad, hvis i turtleduer vil have noget." Smilte han. "Vi kommer om lidt" Sagde Luke, og da Ashton var gået, startede vi hvor vi slap. Og de udviklet sig hurtigt.

Efter det mig og Luke, havde haft gang i, tog vi os endelig sammen og tog tøj på. Efter det gik vi nedenunder, hvordan kan de stadigvæk sidde og spise? "Godmorgen, hvorfor kom der sådan nogle mærkelige lyde oppe fra Lukes værelse?" Spurgte Melody, What var de her også?! Jeg kiggede hurtigt på Luke, som så sætte mig et trygt smil. "Vi drillede bare hinanden." Grinte Luke. "Yeah klart!" Sagde Calum. "Hold kæft!" Sagde Luke hårdt til Calum. Mig og Luke satte os ned, og begyndte at spise. Pludselig mærker jeg hans ben køre op og ned af mit. Jeg gav ham et lidt utrygt smil, mens han bare smilte stolt. Vi spiste virkelig meget alle sammen, og Madison og Melody hviskede hele tiden til hinanden. Det gav mig lidt en dårlig følelse, hvad hvis de hviskede grimme ting om mig? Luke kigget usikkert på mig, han havde sikkert set at jeg sad med et lidt bekymret og trist ansigt.

Efter vi havde spist, satte vi os ind i stuen og legede s, p eller k. "S, p eller k Ellie." Sagde Madison. "S" Svaret jeg. "Hvad lavet dig og Luke, på hans værelse og under morgenmaden?" Hun smilte et djævelsk smil. "Vi.. Eh.. Vi..-" Jeg kiggede rundt, og så alle deres blikke. Deres blikke sagde alle sammen noget ondt, selv Lukes. Men, det tror jeg nu ikke er rigtigt. "Mig og Luke havde sex.." Svaret jeg ligeud. De kiggede alle overrasket på mig, og jeg skyndte mig og spørge en anden. Resten af samtalen sad jeg på Luke, og kysset blidt og lydløst hans hals.

Han er alt for perfect.

Lukes synsvinkel:
"Luke kan jeg lige snakke med dig?" Spurgte Ashton, mens vi så gik ud i køkkent.

Dear EllieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang