Lukes synsvinkel:
Jeg åbnede stille mine øjne, og mødte blikket af Aleisha. Jeg smilede lidt over tanken, og satte mig så op i sengen. Jeg kiggede rundt i rummet, og så alt vores tøj ligge spredt ud over det hele. Igen smilede jeg over tanken. "Lukey.. Hvad laver du?" Spurgte en træt stemme, jeg kiggede tilbage og så Aleisha vågne. Hun satte sig op ved siden af mig, og lagde sit hoved på min skulder. Jeg kyssede hende i panden. "Aleisha, jeg ved ikke hvorfor jeg har brugt min tid på den idiot. Når det jo er dig jeg elsker?" Svarede jeg. "Aweh.. Tak Lukey, elsker også dig." Smilede hun.
Ashtons synsvinkel:
Jeg åbnede stille mine øjne, og mødte en sovende Ellie. Uroligt rykkede hun sig længere ind til mig, og jeg holdte mere fat om hende. Stille kyssede jeg hende i panden, og aede hendes hår. "Jeg elsker dig Ellie, og vil forevigt. Du er min verden ingen ord kan beskrive dig og hvor meget jeg elsker dig." Hviskede jeg. "Aweh.. Elsker også dig Ash, og i lige måde." Smilede hun stille. Hun satte sig på min mave, og smilede kækt. Jeg lavede en lille øjenbryns dans, hvilket fik hende til at grine. "Oh.. Jeg elsker dit grin." Smilede jeg. "Og jeg elsker dig!" Smilede hun, og prikkede mig en enkel gang på næsen. "Vil du hjælpe mig med at træne?" Spurgte jeg med et smil. "Jaeh.. Med hvad?" Smilede hun. "Armbøjninger." Smilede jeg kækt. "Okay." Smilede hun.
Michaels synsvinkel:
Jeg vågnede op og så Melody sidde på min mave. Jeg satte mig op, så hun sidder på mine lår. Jeg kyssede hendes næse, og hun skubbede mig tilbage i sengen. Så greb hun alt sit hår, og kyssede mig på munden. Jeg smilede mens jeg kyssede med.
Forsigtigt fik jeg drejede os rundt, så jeg lå oven på hende i stedet og kyssede hende. Vores kys blev hurtigt uviklet til et intikt snav.
Hun trak sig og smilede stort. "Michael, jeg elsker dig!" Smilede hun, og aede mit hår. "Jeg elsker dig mere!" Smilede jeg og aede hendes kind. "Løgner!" Smilede hun.Calums synsvinkel:
Stille åbnede jeg mine øjne, og en voldsom hovedpine ramte mig. Jeg satte mig op mens jeg tog mig til hovedet. Jeg greb min mobil, og skrev til Mali Koa. Lidt efter stod hun i døren og lyttede lystigt efter, inden hun forsvandt og fandt de ting jeg bad hende om. "Her." Smilede hun, mens hun satte et glas koldt vand, og lagde nogle hovedpines piller på mit natbord. Jeg tog en af dem i munden og skyllede dem så ned med noget vand. Så lagde jeg mig ned og faldt i søvn lidt efter..
Harrys synsvinkel:
En skarp ringene tone ramte mine øre, og det var min storesøster Gemma som stod i døren med sin mobil, og et smørret smil på læberne. "Hvad laver du?" Spurgte jeg udmattet. "Vækker dig." Grinede hun, og skruede højere op. "Av.. Stop." Sagde jeg og tog en af mine puder og fyrede mod hendes mobil, den ramte som den skulle og fik hende til at tabe den. "Skrid." Råbte jeg ad hende, og hun skred.
Sorry for alle synsvinklerne, kunne bare ikke finde på noget til det her kapitel. Skriv gerne i kommentaren hvad i syntes var den bedste synsvinkel, og hvem fra 5sos du helt ville vågne op med hvis det var sådan! Please gør det. Thx! xx xoxo
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...