Kapitel tretten.

225 9 0
                                    

Ashton's synsvinkel:
Der var godt nok noget over hende Ellie der, men hvad ved jeg ikke. Måske er hun min lillesøster? Hm.. Nej, hun ligner mig ikke. Ham den blonde fyr.. Vent, det er da Luke? "Luke? Luke Hemmings?" Spurgte jeg stille, den blonde kigget op. "Dig kan jeg godt huske, vi er i et band sammen ikke?" Spurgte jeg. Luke nikket. "Og Calum.. Dig kan jeg også huske, du plejer altid at rende rundt nøgen." Grinte jeg lidt. "Og Michael. Dig som hele tiden farver hår, og er et forbilled for alle vores fans." Jeg smilte. "Du kan huske os!" Sagde Calum glad, mens de rykket mod mig, for at kramme.

Jeg bemærket i krammet at pigen rejste sig og gik ud fra hvad badeværelse. Når jo det her er jo mit hus.

Ellies synvinkel:
Jeg rejste mig og gik. Han kan ikke huske mig, så hvorfor overhovedet være ven med dem? De er bare nogle kendisser, som jeg troede jeg kendte, og som aldrig ville brænde mig af. Men jeg tog fejl. Og jeg lavede en fejl, jeg skulle aldrig været blevet venner med dem. Jeg åbnet døren, og idet jeg gjorde det kom Luke gående ned af trappen. "Hvor skal du hen?" Han lavet sit nuttede falske triste ansigt. "Jeg har tænkt mig at flytte til London." Sagde jeg stille, uden at have øjenkontakt med ham. Han kigget såret på mig. "Men du har ingen familie i London." Sagde han stille. "Jeg har min far.." Sukket jeg. "Jeg ville bare ønske jeg ikke blev nød til at flytte hjem til ham. Han torturere mig, og har prøvet at voldtage mig to gange." Sagde jeg stille, mens tåre stille strømmede ned af mine kinder. "Ellie det.. Det vidste jeg ikke." Sagde han, mens han trak mig ind i et kram. "Luke du er faktisk den eneste, som jeg har ladet få den historie, ikke engang Melody og Madison ved det." Sagde jeg, mens jeg hulket ned i Lukes skulder. "Ellie.." En helt anden stemme kom oppe fra trappen. Stille kom Ashton gående ned af trappen. "Jeg kan huske dig. Du var den første jeg nogenlunde kunne huske." Han smilte kort. Jeg kigget på han og tørrede en tåre væk. "Hvorfor græder du?" Spurgte han stille. Jeg kigget på Luke, som lavet et blik til at jeg skulle sige det til ham. "Jeg flytter til London, og bor hos min far, som har prøvet at vold.."Jeg brød sammen i gråd, og løb ind i Ashton's favn, han kigget på Luke. "Hun sagde til mig at hendes far toturerede hende og har prøvet at voldtage hende to gange." Sagde Luke. "Hvorfor bliver du ikke bare her." Spurgte Ashton, mens han kort kysset min hovedbund. "Fordi, jeg ikke tilhøre folk som jer.. I er kendte, jeg er bare en idiot som har været i jeres liv, og muligvis ødelagt alt." Sukket jeg. "Tværtimod, du har faktisk gjort vores liv bedere end det var før. Og vi elsker ændringerne, og dig. Det sidste vi ville var at miste dig, du er blevet en del af vores lille vennegruppe. Og vidste ikke at vi allerede skulle sige farvel til dig nu." Sagde Calum. "Drenge jeg.."

Dear EllieDove le storie prendono vita. Scoprilo ora