Kapitel seks.

116 7 5
                                    

Sidste Kapitel. Enjoy!

Ellie. Jeg skød hurtigt den tanke væk. Jeg kunne ikke og ville ikke tænke på hende. Drengene og jeg lavede en aftale - ikke mere Ellie shit.

Ellies synsvinkel:
Det bankede på min dør, og ind kom min far. "Hvad laver du?" Spurgte han. "Tænker bare på drengene." Svarede jeg. "Må jeg gå lidt ud?" Spurgte jeg lidt efter. "Ja, men det er snart mørkt?" Svarede han. "Ja jeg ved det. Sået.. må jeg?" Spurgte jeg, han nikkede og gik ud fra mit værelse. Hurtigt greb jeg min trøje og løb nedenunder. Jeg tog mine sko og nøgler, og gik så ud til min cykel.

..

Jeg cyklede hen til mit ynglings sted. Et lille mørkt område, med en enkel gadelampe som lyste op. Jeg satte mig på en bung. Og kiggede ned i min mobil.
Pludselig dukker en besked op fra en ukendt person.
Besked: // Jeg finder dig. Tro mig. xx M.
Jeg stirrede med store øjne på beskeden. Hvem er M?
Pludselig dukker endnu en besked op fra M.
Besked: //Kig ikke tilbage, er lige bag dig! xx M.
Hurtigt vendte jeg mig om, og kiggede ud i mørket. Ingen tegn på en person. Jeg vendte mig tilbage og endnu en besked var der fra M.
Besked: // Du er virkelig dum huh? xx M.
En hånd blev langt min skulder og jeg skreg. Hånden hev mig ned fra bungen, og jeg blev hevet hen over asfalten. "Stop! Hvem er du?" Spurgte jeg skræmt og gloede på skikkelsen. "Jeg er..-"

Sorry for kort kapitel! Håber i nød det sidste kapitel inden Juni. Elsker jer alle og please læs 2'eren. xx Frederikke

Dear EllieWhere stories live. Discover now