Kapitel treogtyve.

98 6 0
                                    

Ellies synsvinkel:
"Okay, hvem vil dele værelse med Ellie?" Spurgte deres manager. "Luke." Svarede de alle sammen i kor, hvilket fik Luke til at lave sit nuttede 'Ej-virkelig?' Ansigt. "Okay, i to deler værelse her er jeres nøgle." Smilede han. "Calum og Ashton, og Michael får aleneværelset." Smilede han, og gav dem nøglerne. "Er du klar til at se værelset?" Spurgte Luke, hvad tror han selv. "Ja, kom åben?" Grinede jeg. Han åbnede stille og gik så ind. Det var et virkelig stort rum, det var lidt ligesom en lejlighed. Lidt ligesom 'min' lejlighed. Mig og Luke lagde vores ting, og satte os så i sofaen. "Jeg tror jeg går i bad." Smilede jeg, og rejste mig. "Må jeg komme med?" Spurgte Luke, og jeg hævede mit ene øjenbryn. "Nej, Luke." Grinede jeg, og gik så ud på badeværelset. Jeg låste døren. Tog mit tøj af, og tændte vandet. Så trådte jeg ind og badede.

Lukes synsvinkel:
Ellie var gået i bad, og det begyndte at banke på. Jeg gik derud og åbnede der stod Calum og Ashton, lidt nede af gangen så jeg Michael. "Hey drenge, hvad så?" Spurgte jeg. "Må vi komme ind?" Spurgte Ashton, jeg nikkede og trådte til side. De gik ind, og jeg lukkede døren. Da jeg kom ind i stuen sad de alle sammen i sofaen med deres telefoner fremme. Jeg grinede lidt, og en dør åbnede. Alle blikkene blev rettet mod badeværelset, og ud kom Ellie. Med tøj på, puha. Ahaha.

Ellies synsvinkel:
Drengene var her alle sammen, jeg listede ind på mig og Lukes værelse og tog noget rent tøj på. Drengene skulle snart optræde her i Japan, så jeg tog noget lidt pænt tøj på. Efter det gik jeg ind til de andre. "Skal i ikke snart gøre jer klar?" Spurgte jeg. "Til hvad?" Spurgte Michael. "Jeres koncert?" Smilede jeg. "Nåeh.. Jo om lidt." Svarede de alle i kor og gloede på ders telefoner. "En.. To... Tre.. Kom så.. En.. To.. Tre." Sagde jeg mens jeg klappede i mine hænder. De gjorde som jeg sagde og gjorde sig klar.

Dear EllieWhere stories live. Discover now