Kapitel eleve.

88 10 0
                                    

Ellies synsvinkel:

Mig og Luke kravlede ned fra træet, og gik indenfor. Pludselig ringer det på døren, og Luke går ud og åbner. "Hej, drenge." Jeg kunne høre Luke og resten af 5sos stod og snakkede. Lidt efter kom de alle ind. De gik lige ud og sagde hej, og så satte de sig ellers i sofaen. "Så.. Hvordan går det med jeres forhold?" Spurgte Ashton. "Godt." Smilede Luke. "Det var da godt." Smilede Ashton. Jeg kiggede mod hoveddøren. "Hvorfor kigger du på hoveddøren?" Spurgte Luke. "Ikke for noget.." Svarede jeg stille. "Er der noget galt?" Spurgte Luke. "Nej.." Svarede jeg. 
Jo Luke, der er noget galt. Jeg gider ikke hænge ud med dine venner! Hvorfor sagde du ikke bare det? Dumbass. Du er squ for dum, du tør ikke sige sandheden til din EGEN kæreste! DaFuqq? 
"Jeg går lige ud til de andre." Svarede jeg, og rejste mig. "Hold dig fra Jack!" Svarede Luke, jeg vendte bare øjne af det. "Er Jack her?" Spurgte Michael, det nåede jeg lige at høre. "Mor, må jeg godt tage hjem i min lejlighed?" Spurgte jeg. "Hvorfor, er du ikke sammen med Luke?" Spurgte hun. "Nej, han har for travlt med sit band." Svarede jeg. "Virkelig?" Spurgte Liz, jeg nikkede. Hun rejste sig og gik vidst nok ind til Luke. 

Lukes synsvinkel:

"Luke må jeg lige snakke med dig?" Spurgte min mor. Jeg rejste mig og gik med ud i haven med hende. Vi gik hen bag træet i vores have. "Hvad er det jeg hører?" Spurgte hun. "Hvad taler du om?" Spurgte jeg. "Du gider ikke være sammen med din kæreste?" Svarede hun. "Jo? Vil bare også være sammen med drengene." Svarede jeg. "Du må vælge imellem dem, ellers beder jeg Jack om at køre Ellie og Anna hjem." Svarede hun groft. "Mor nej!" Svarede jeg. "Så vælg, hvem vælger du?" Spurgte hun. "Jeg.. Vælger drengene.." Svarede jeg. "Men!" Sagde jeg hurtigt inden hun fik sagt noget. "Jeg køre selv Ellie hjem, hvis hun ikke gider at være sammen med mig og drengene." Svarede jeg. "Jamen, så skal du køre nu." Svarede hun. "Hvad?" Spurgte jeg forvirret. "Hun vil hjem nu." Svarede hun, og gik. Jeg gik hen til Ellie. "Ellie?" Spurgte jeg og prikkede hende på skulderen. Hun vendte sig om og kiggede mig dybt ind i øjnene.

_____________________________________________________________________________

Vil i ikke være søde at stemme på min historie, så jeg ved hvor mange der overhovedet læser bogen. For hvis der kun er en stemme så gider jeg ikke skrive mere på bogen. 


- FrederikkeLarsen5

Dear EllieWhere stories live. Discover now