Ellies synsvinkel:
Næste morgen vågnede jeg tideligt. Jeg rejste mig sløvt op og satte Little Mix på. Pludselig ringer min mobil, hvilket sætter musikken på pause. Stille tog jeg den og satte den op til mit øre. "Ellie?!" Spurgte en stemme, jeg orkede ikke gætte hvem. "Det er mig Luke." En grinede gryntende stemme kunne høres. "Okay?" Svarede jeg koldt. "Er du okay?" Spurgte han. "Ja, var der mere?" Spurgte jeg hårdt. "Nej.. Jeg kommer og besøger dig." Først det går det op for mig at det er Luke. "Luke? Nej! Du skal ikke komme!!! Bliv væk!" Råbte jeg nærmest og lagde så på. Hårdt kastede jeg min mobil ind i min væg, og lød mig så glide ned af den væg jeg stod op af. Jeg rev mig hårdt i mit grumsede hår, og lod tårene få frit fald. Min mobil ringede igen, kort kikkede jeg mod den og lod den så bare ligge og ringe. Flere og flere tåre strømmede ned af mine kinder. Og pludselig åbner min dør, og min mor træder ind. "Smukke, er du okay?" Spurgte hun med nervøsitet i stemmen. Jeg kunne fornemme at hun satte sig foran mig, og prøvede at fjerne noget af mit hår. "Mor.. Du ved Luke ikke?" Spurgte jeg stille, med en hulkende og rystende stemme. "Jaeh, har han gjordt dig noget?" Spurgte hun. "Nej.. Jeg.. Altså vi var jo til en fest.. I forgårs.. Og han besvimmede.. Mens han så lå på hospitalet.. Havde jeg..-" Jeg afbrød mig selv og kikkede op. "Hvad havde du?" Spurgte min mor, med et støttende ansigtudtryk. "Sex.." Svarede jeg stille..
Lukes synsvinkel:
"Luke? Nej! Du skal ikke komme!!! Bliv væk!" Råbte hun og lagde på. Har jeg sagt noget forkert? Hvorfor er hun ikke glad? Hvorfor.. "Luke høre du efter?" Spurgte Ashton. "Hvad undskyld.." Svarede jeg uskyldigt. "Undskyld selv.." Svarede han. "Ashton det er okay, ved du havd der er galt med Ellie?" Spurgte jeg stille. "Er der sket hende noget?" Spurgte han. "Neej.. Det tror jeg da ikke?" Svarede jeg. "Kan vi ikke besøge hende?" Spurgte han. "Ashton, hun vil ikke havde besøg!" Svarede jeg. "Fuck det, hun har det sikkert dårligt?" Svarede han.
Ellies synsvinkel:
"Søde, det er der jo ikke noget galt i.." Svarede hun, og pludselig fik jeg kvalmendefølelse. Og rejste mig hårdt op, jeg løb ud på toilettet og kastede mig ned foran det. Lidt efter kastede jeg op, og min mor holdte mit hår. "Ellie, brugte i beskyttelse?" Spurgte min mor. "Det.. Ved..-" Jeg kastede op. "Ikke.." Svarede jeg inden en ny omgang bræk røg ud af min mund. "Søde, vi bliver nød til at tage en test.." Svarede min mor stille. "En test?" Jeg kastede op. "Hvilken test?" Spurgte jeg inden jeg kastede op igen.
Da jeg var færdig med at kaste op, tørrede jeg min mund og skyllede den. "En graviditets test." Svarede min mor. "Men jeg er jo ikke gravid?" Svarede jeg nervøst. "Det ved vi da ikke, det der er bare første tegn på det." Svarede hun. "Så måske er jeg gravid?" Spurgte jeg stille, og min mor nikkede..
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...