Ellies synvinkel:
Idag, skulle mig og Luke til vores første musikfestival sammen. Jeg havde købt en kjole. Jeg gik ud på badeværelset. Jeg tændte vandet, tog mit tøj af og gik ind i brusekabinen. Jeg nynnede lidt mens jeg vaskede min krop.Da jeg var færdig, og hvor Luke havde været herude en million gange. Trådte jeg ud, og begyndte at tørre min krop og hår. Da jeg var færdig, gik jeg ind på Lukes værelse. Jeg tog noget undertøj på, og min kjole. Klokken var allerede ved at være seks. Så vi var i okay god tid. Jeg lagde en lidt festlig makeup, og satte mit hår i en rodet knold. Jeg satte også et par øreringe i mine ører, og tog en halskæde på. Så tog jeg mine sorte stilletter på. Lidt efter kom Luke ind. "Damn!" Sagde han lidt langt, og på en ret sjov måde. Jeg drejet rundt en enkel gang. "Hvad synes du?" Smilte jeg, og stillede mig model agtigt. "Du.. Oh.. Wow!" Smilede han. "Se så og kom i noget tøj!" Grinte jeg. Og så smed han sin bluse. Damn jeg dør hver gang! Luke var gået i bad, og pludselig ringer hans mobil, jeg gik hen til den. Ukendt. Jeg tog den.
Mig: Hallo?
Ukendt: Luke, hvornår kommer du! Vil gerne se dig inden festen.
Mig: Festen?
Ukendt: Ja, du ved musikfestivalen. Du havde lovet at droppe den idiotiske Ellie.
Mig: Den idiotiske Ellie, du taler om. Taler du faktisk med ligenu. Og hvis du elsker ham Luke så meget, hvad så med at droppe ham, for han er alle utro!Også lagde jeg på. Jeg satte mig ned på Lukes seng, og begav mig til at græde. Da Luke kom ind, satte han sig hurtigt ved siden af mig. "Er du okay søde?" Spurgte han. "Hvad tror du selv, du ville fucking droppe mig. IGEN!" Råbte jeg, mens tåre strømmede ned af mine kinder. "Ellie.. Hun.. Undskyld." Sagde han. "Luke glem det! Jeg troede du ændrede dig, du kan bare tag til den lorte festival med den idiotiske tøs!" Råbte jeg, mens jeg tog den taske med alle mine ting, og løb nedenunder. "Ellie!" Råbte han, mens han løb efter mig. "Nej!" Sagde jeg hårdt. Han tog at i min arm. "Giv slip din idiot!" Råbte jeg, inden jeg gav ham en lussing. Da jeg åbnede døren var Ashton, Calum, Michael, Aleisha, Madison og Melody på vej ind til Luke.
"Ellie!" Råbte de alle sammen. Jeg løb, og vidste lige hvor jeg skulle hen. Nemlig til London!
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...