Ellies synsvinkel:
Jeg fandt hurtigt den Starbucks, og gik så ind. Jeg stillede mig i kø.
"Næste?" Spurgte en fyr som stod der. "Hej." Smilede jeg, og bemærkede hurtigt hans grønne øjne. "Hej, hvad kunne du tænke dig?" Spurgte han. "En frapp, tak" Smilede jeg. "Den kommer om lidt." Smilede han. Inden han vendte sig om bemærkede jeg hans navn, Harry. "Her." Smilede han. Jeg tog imod den, og gav ham pengene.
Jeg gik ud af butikken og ud i Londons gader. Hurtigt fandt jeg en meget berømt park, og gik rundt og beundrede sommeren som var på vej. Jeg fandt en bænk, og satte mig ned. Jeg kiggede på springvandet foran mig. Og lyttede lidt til fulgene.
..
Jeg var blevet færdig med min frapp, og var nu på vej hjem.
Da jeg kom hjem, smed jeg mine sko og løb op ovenpå. Lidt efter kom Naila, den lille hundehvalp med mig op. Jeg satte mig i min seng med min bærbar, og Naila ved siden af mig. Jeg twittede med Melody og Maddison. "Hvordan er det overe i England?" Spurgte Maddison. "Super hyggeligt, savner jer bare virkelig meget!" Smilede jeg. "Oh.. Jeg har faktisk også en hundehvalp." Smilede jeg og løftede Naila op på mine lår. Et lille vuf kom fra hende. "Hun siger hej." Grinede jeg. "Jeg har spurgt min mor, jeg kan komme hjem til min far i to uger. Og han bor jo i London lidt ligesom din far." Smilede Maddison. "Så du kan komme til London?" Spurgte jeg. "Ja!" Vi skreg alle tre, og grinede så bagefter. "Piger jeg må løbe." Svarede Maddison. "Okay, ses søde!" Sagde mig og Melody på samme tid. "Jeg må også smutte nu, Meldoy." Svarede jeg. "Okay, ses." Smilede hun, inden vi lagde på. Jeg lukkede min computer, og hoppede blidt ud af min seng. Jeg satte min computer på mit skrivebord, og satte så min telefon til opladning. Jeg kiggede på klokken og den var næsten tolv om natten. Jeg gik ud på mit badeværelse, og fjernede mit makeup. Så børstede jeg tænder, og mit hår. Da det var gjordt, fandt jeg et par leggins, og en lang t-shirt. Jeg kiggede mig i spejlet, og da mit blik rammer blusen opdagede jeg at det var Lukes "You Complete Mess" t-shirt. Jeg smilede lidt over tanken og gik så nedenunder. "Godnat." Smilede jeg. "Godnat, søde." Sagde de på samme tid. Jeg kyssede dem begge på kinden, og løb så ovenpå. Naila lå allerede i sengen, jeg slukkede lyset på mit værelse og lagde mig ned ved siden af Naila. Jeg aede hende lidt og tænkte lidt på Luke, alle vores opture og nedture. Til sidst var jeg blevet for træt, og faldt i søvn.
ESTÁS LEYENDO
Dear Ellie
FanficEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...