Kapitel otteogtyve.

85 5 1
                                    

Ellies synsvinkel:

Ashton havde kørt mig hjem, så ligenu sad jeg bare på min seng og gloede på mit skab. Pludselig bliver min dør åbnet og min mor kommer ind. "Søde, vi skal til England!" Smilede hun. "Hvad?" Spurget jeg. "Vi skal besøge far, han siger at han vil fortælle os noget!" Smilede hun. "Aha, det bliver uden mig." Smilede jeg. "Aha.. Tro om. Vi rejser i aften pak dine ting og sig farvel til dine venner, vi skal være der hele Aprilmåned, måske." Svarede hun, inden hun gik ud og lukkede døren efter sig. Endelig har hun lært det! Hvordan skal jeg fortælle det til Ashton? Og hvad med Calum og Michael? Og Melody og Maddison? 

Jeg rejste mig op, fandt min sorte kuffert som stod helt inderst inde i mit walk-in-clothes. Jeg fandt en del tøj, og puttede nogle nødvendigheder ned i den. Da kufferten var pakket, ville jeg pakke min taske. Der skulle ligge min oplader, ipad, telefon, computer, kamara, en bog eller to, mit hæfte, og andre nødvendigheder. Det fik jeg hurtigt klemt ned i min taske, alt sammen undtagen min telefon. Jeg greb den og skrev til Ash, at han skulle møde mig på stranden om to minutter. 

Jeg puttede min mobil ned i mine blå slidte shorts, og rettede kort på mit hår. Jeg satte en bandana i mit hår, og tog mine solbriller. Og gik så nedenunder. "Hvor skal du hen?" Spurgte min mor, som sad og skrev noget ned på et papir. "På stranden med Ashton." Smilede jeg. "Ikke Luke?" Spurgte hun. "Neej.. Mig og Luke, er ikke rigtigt på talefod." Jeg smilede skævt, og skimmede til døren. "Okay, smut du bare. Har du pakket dine ting?" Spurgte hun lige da jeg skulle til at løbe mod døren og tag sko på. "Ja." Smilede jeg, og tog mine sko på. "Vi ses!" Råbte jeg og smækkede døren i. 

Ashtons synsvinkel:

"Drenge, jeg skal lige noget. Det er ret vigtigt." Sagde jeg til Michael, Calum og Luke. "Hvad skal du da?" Spurgte Calum, og jeg skimmede hurtigt at Luke lavede dræberblikket igen. "Skal lige hjælpe min mor med noget." Smilede jeg. "Kk, hvor lang tid kommer det til at tage?" Spurgte de. "Idk, en times tid eller noget?" Smilede jeg. "Okay, ses Ash." Sagde Michael. "Ses drenge." Svarede jeg inden jeg spænede ud af bygningen. 

Nede ved stranden sad Ellie allerede. Jeg sneg mig stille frem, og satte mine hænder på hendes skuldre. "Bøh!" Grinede jeg. "Ashton, din idiot." Grinede hun, og daskede mig på skuldren. "Men en sød idiot." Smilede jeg. "Jaja, jeg skal fortælle dig noget." Smilede hun og rejste sig op. Hun stod foran mig og kiggede mig dybt i øjnene. "Hvad?" Spurgte jeg, og tog hendes hånd. "Jeg skal til England, hele April måned måske." Svarede hun stille. "Hele måneden?" Spurgte jeg. "Jaeh.. Muligvis." Svarede hun. "Du skal nok klare den." Smilede hun, og jeg nikkede. "Det er ikke rigtigt det der er det svære. Luke sender mig hele tiden dræberblikket, og siger nej til alle mine forslag når vi skriver sange. Jeg blev nød til at lyve for det for at komme her ud." Svarede jeg. "Har du løjet for dem?" Ubrød hun. "Jaeh.." Svarede jeg stille. "Det er virkelig sødt." Smilede hun, og kyssede mig på kinden. "Jeg elsker dig." Smilede jeg, og svingede med vores hånd. "I lige måde, Ash." Smilede hun. 

Lukes synsvinkel:

Jeg ved at Ashton løj, så mig og de andre fulgte efter Ashton. Vi ankom til stranden, lige da vi ser dem kysse. Calum og Michael blev nød til at holde i mig for at jeg ikke havde flippet og smadre Ashton. "Luke tag dig sammen." Sagde Michael. "Shh.." Tyssede Calum. 

Stille sneg vi os tættere på dem. Jeg knyttede hårdt mine næver og bed mig i læben. Den idiot til Ashton skal fucking ikke stå og kysse med min pige, overhovedet! 

Ellies synsvinkel:

"Calum?" Udbrød jeg, da jeg så dem snege sig mod os. Hårdt daskede jeg Ashton, og fik ham til at ligge mærke til dem. "Ashton din fucking idiot, du skal ikke stå og kysse med min pige!" Udbrød Luke, og gik mod ham. "Luke!" Råbte Michael, og prøvede at gribe fat i ham men uden held. Luke stillede sig foran Ashton, og gav ham en lussing. "Luke!" Udbrød Calum, og greb fat i hans hænder. "Tag dig nu sammen, hun har gjordt slut mellem jer. Stop det Luke!" Sagde Michael hårdt. "Ashton er du okay?" Spurgte Calum. "Ja.. Den der lille fyr slår ikke så hårdt." Svarede han. "Du skal overhovedet ikke kalde mig lille, din fucking idiot!" Råbte Luke. "Luke hør, prøver ikke at tage din lille kæreste! Jeg player hende bare. Alt det med at gå i seng med hende og få et forhold med hende var Aleisha idé og jeg var med på den! Jeg prøver ikke stjæle Ellie, kan ikke engang lide hende?" Sagde Ashton, hvilket fangede min opmærksomhed. Luke, Calum og Michael stirrede med åbne munde på Ashton. "Playede du bare med Ellie!" Råbte Calum. "Altså.. Jaeh.." Svarede Ashton stille, og kiggede undskyldene på mig. "Så du løj bare for mig?" Spurgte jeg mens en tåre forlød min øjenkrog. "Nej.. Jeg.. Undskyld Ellie.." Svarede Ashton stille..

Dear EllieDove le storie prendono vita. Scoprilo ora