Kapitel fire.

94 5 0
                                    

"Luke.." - "Jeg.. Jeg.." Svarede jeg stille, og gik lidt tilbage. "Jeg.. Jeg kan ikke.." Svarede jeg. "Du.. Hvad?" Spurgte han såret. "Undskyld.." Svarede jeg og gav mig til at gå. "Ellie! Vent nu!" Råbte han efter mig. Jeg ignorede det bare og gav mig så til at løbe. En del tåre løb ned af mine kinder mens jeg løb..

Lukes synsvinkel:

Hvordan kan jeg være så dum? Hvordan kan jeg ødelægge alt på bare 10 sekunder? Hvad er der galt med mig? 

Jeg var løbet efter Ellie, men opgav hurtigt. Jeg gik gennem Londons gader, og betraktede alle dem der gik forbi mig. En hvis person fanger hurtigt mine øjne. Jeg gik hurtigere mod personen, og satte min hånd på personens skulder. "Ville hun?" Spurgte Calum. "Nej, jeg ved ikke hvorfor. Hun løb bare fra mig?" Svarede jeg med en rystende stemme. "Kan vi ikke bare stoppe med at bruge tid på hende. Vi sårer hende og hun sårer os." Sagde Michael. "Jo.." Svarede Calum og jeg. 

..

Mig og drengende skal snart på scenen, vi stod foran den dør vi skulle gå ind af. "Klar?" Spurgte Ashton. "Klar." Svarede vi alle. Ashton åbnede døren og gik så ind efterfulgt af Michael og Calum. Da jeg kom ind på scenen var der én person jeg bemærkede mest. Ellie. 

Jeg stillede mig klar til at synge og spille sangen "What i like about you".
Vi begyndte at spille:

..

Hey! Hey!

That´s what i like about you.

You hold me tight.

Tell me i´m the only one.

Wanna come over tonight?

Yeah!

Keep on whispering in my ear,

Tell me all the things that i wanna hear.

´Cause it´s true, that´s what i like about you.

What i like about you.

You really know how to dance. 

When you go up, down, jump around.

Think about a true romance, yeah!

Keep on whispering in my ear,

Tell me all the things that i wanna hear.

´Cause it´s true, that´s what i like about you.

Keep on whispering in my ear,

Tell me all the things that i wanna hear.

´Cause it´s true, that´s what i like about you.

That´s what i like about you.

That´s what i like about you.

(What i like about you)

That´s what i like about you.

(What i like about you)

That´s what i like about you.

Hey!

What i like about you.

You hold me real tight.

Never wanna let you go, 

Know you make me feel alright.

Keep on whispering in my ear,

Tell me all the things that i wanna hear.

´Cause it´s true, that´s what i like about you.

That´s what i like about you.

That´s what i like about you.

(What i like about you)

That´s what i like about you.

(What i like about you)

That´s what i like about you.

(What i like about you)

That´s what i like about you, you.

That´s what i like about you..

Sang vi. Jeg stirrede nærmest under hele sangen på Ellie, men hun kiggede hele tiden på Calum?
Vi sang så Wherever you are, og nogle andre sange bagefter. 

..

Da koncerten var færdig, skiftede jeg tøj og forlod lokalet. Jeg gik tilbage til vores hotel pakkede mine ting, tog det med ned i lobbyen og ventede så på de andre drenge. 

Da de kom, tog vi vores ting og satte os ind i bilen. Jeg stirrede ud af vinduet og lyttede til mit musik. "Luke?" Der var en som sad og prikkede mig og ruskede i mig. "Luke?" Spurgte han. "Hvad!?" Råbte jeg. Det var Calum som sad og prøvede at komme i kontakt med mig. "Nej.. Ligemeget." Svarede han. "Hvorfor skulle du så sidde og irriterere?" Spurgte jeg. "Undskyld.." Svarede han. Mit blik gled ud på vejen igen. 

Dear EllieWhere stories live. Discover now