Kapitel tredive.

82 5 0
                                    

Ellies synsvinkel:

Vi var oppe og flyve nu, og jeg sad og hørte musik. Pludselig dukker en af de mest smertefulde sange op. Nemlig Amnesia - 5sos. Minderne om den sang, mig der hjalp med at skrive den. Jeg lukkede øjene og alle minderne fra Australien kørte rundt i mit hoved.

..

En besked dukker op på min mobil. Jeg åbnede beskede og læste den. 

Besked fra Ashton: Hvor er du henne? xx Ashton

Besked til Ashton: På flyet, på vej til England. xx Ellie 

Besked fra Ashton: Skulle du rejse i aften, omg! Ellie mig og drengene kommer og besøger dig i England. Vi skal fortælle dig noget! xx Ash 

Besked til Ashton: Ashton, tror ikke jeg har tid til at have besøg. Har heller ikke mere strøm på min mobil. Undskyld. xx Ellie

Hurtigt slukkede jeg min mobil, og satte så min ipad til at spille mit musik. 

...

"Heej søde." Smilede min far, og krammede mig. "Far!" Hvinede jeg, og krammede ham. Jeg bemærkede hurtigt det store hus bag ham. "Er det dit hus?" Spurgte jeg. "Ja." Smilede han. "Woah.." Svarede jeg. Et kort sekund glemte jeg helt Australien og det jeg gjorde mod Ashton. 

"Skal jeg ikke vise dig dit værelse?" Spurgte han. "Jo." Smilede jeg. Han førte mig ovenpå, og åbnede så døren ind til mit værelse. Der var en altan, og et skrivebord. I midten af rummet stod en stor seng, og på højre side var der en dør. Jeg gik hen og åbnede den. "Omg!" Hvinede jeg, da jeg så at der var et toilet. "Hvad syntes du om værelset?" Spurgte min far. "Det er helt vildt sejt. Tak." Smilede jeg, og krammede ham. "Jeg lader dig falde lidt til her." Smilede han. "Okay, tusind tak." Smilede jeg. Jeg fandt min computer, og satte på mit skrivebord. Jeg satte den til, og opladte så også min telefon. Noget af det med Ashton var faktisk rigtigt, jeg havde kun 10% strøm tilbage. Jeg lagde mine bøger ned i en af skufferne ved skrivebordet, og min ipad og ipod, lagde jeg på bordet sammen med mine høretelefoner. 

Jeg åbnede mit skab, og puttede mit tøj derind, på toilettet pakkede jeg min toilettaske ud, og stillede min makeup derude. Da jeg var færdig med at ordne alle mine ting satte jeg mig i min seng med min mobil, som nu havde meget strøm på. Jeg læste alle de beskeder der var kommet fra Ashton.

Besked fra Ashton: Ellie, please! xx
Vi savner dig! xx Ash, Cal, Mikey, Lukey.
Lyver du for os? xx
Vi bliver nød til at se dig, Luke har låst sig selv inde på sit værelse. xx
Vi har brug for dig, Ellie lad os nu besøge dig! xx Ash.
Tilgiv mig..
Ellie..
Please..
xx 

En tåre landede på min telefons skærm. "Hvad har jeg dog gjordt?" Hviskede jeg. 

..

Efter jeg havde siddet og grædt i over en time, gik jeg ud og ordnede min makeup. Jeg åbnede døren og gik ud af mit værelse. Da jeg kom ned i stuen sad min far og mor og så en film, mens en lille hundehvalp lå ovenpå min fars lår. "Nurgeh.. Er det din hund?" Spurgte jeg ham. "Ja, jeg fik ham i forgårs." Smilede min far. "Hvordan er dit værelse?" Spurgte min mor. "Det er vildt, men må Michael, Calum, Ashton og Luke godt komme på besøg her?" Spurgte jeg stille. Min mor kiggede overrasket på mig. "Er du ikke uvenner med dem?" Spurgte hun. "Jo.. Men de skal fortælle mig et eller andet meget vigtigt." Svarede jeg. "Hvem er de?" Spurgte min far. "Det er 5 Seconds Of Summer." Svarede jeg. "Det der punk rock band?" Spurgte han. "Ja, kender du dem?" Spurgte jeg. "Ja, jeg hjalp dem med at udgive deres sang Don´t Stop." Smilede min far. "Seriøst!" Spurgte jeg. "Ja." Smilede han. "Men må de?" Spurgte jeg. "For mig, ja." Svarede min far, og min mor nikkede sig enig. "Taaaak!" Smilede jeg. 

Besked til Ashton: I må godt komme. Kommer i så imorgen? xx Ellie.

Besked fra Ashton: Endelig svarede du! Ja, vi kommer i morgen! xx Ash. 

Jeg lagde min mobil ned i lommen, og gik så ind i stuen igen. Jeg var gået ud for at skrive til Ashton. "Far? Må jeg få nogle penge så jeg kan købe noget nede i Starbucks?" Spurgte jeg med et smil. "Ja, her har du 50$" Smilede han, og gav mig de 50. "Tak!" Smilede jeg. Jeg gik ud og tog mine støvler på og en hættetrøje. "Vi ses." Smilede jeg, inden jeg lukkede døren. 

Dear EllieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin