Ellies synsvinkel:
Jeg vågnet op i Lukes arme. Det var nu en rimelig dejlig følelse. Han er virkelig det kæreste ever!
"Sovet godt?" En træt morgenstemme, kom fra Luke. "Ja, hvad med dig!" Sagde jeg med et lille gab. "Fantastisk." Smilte han. Jeg kunne mærke mine kinder blive varme, ikke nu! Ikke tiden til at rødme. "Nurgeh!" Grinte han. "Skal du sige Nurgeh til mig?" Sagde jeg på bitchet måde. "Ja?" Grinte han med den samme tone, mens han rykket sit hoved fra side til side. Han begyndte at kilde mig, og jeg begyndte at grine som en gal. "Lu-ke.. St-op.." Grinte jeg. "Kun hvis jeg får et kys." Grinte han. Wut Da? "Fi-nt.." Grinte jeg. Han lænede sig langsomt ned mod mig, og lagde blidt sine læber på mine. (Det skal lige siges at han satte sig på Ellie)Mig og Luke lå og så en mega kedelig film. Argh, hvad taler jeg om? Vi så ikke engang filmen den kørte bare i baggrunden, mens jeg lå og beundret Lukes smukke blå øjne, og han be-undret mit hår. "Ellie.." Spurgte han. Jeg nikket. "Må jeg invitere dig ud på en date, eller mere en adwards ud-deling." Smilte han, med sit over nuttet smil. Seriøst han smelter mig hver gang! "Hvornår er det?" Spurgte jeg lidt akavet. "På fredag." Smilte han. Jeg smilte igen. "Selvfølgelig Luke." Jeg kysset ham blidt på kind, og så lukket jeg mine øjne i.
Lukes synsvinkel:
Jeg prøvet forsigtigt at få min mobil op af min baglomme, da Ellie var faldet i søvn. Med lidt held fik jeg den op, også kiggede jeg på klokken ni minutter i otte. Jeg kigget ud af vinduet. "Det er allerede mørkt." Mumlet jeg til mg selv. "Hvad siger du Luke." Mumlet Ellie med lukket øjne. Jeg lavet falske snorkelyde, og så fandt hun i søvn igen.Hun er seriøst den sødeste jeg nogle sinde har set, og også den kønneste.
Efter jeg havde gloet på Ellie, faldt jeg også i søvn. Den første person der fyldte min drøm var.. Hvad? Ashton.___________________________
Jeres kapitel er serveret!😂
Helló! Ily, og en masse andet owo. HyggeHejsa. Hvad syntes i om kapitelet?Jeg sagde til min veninde at jeg var i igang med en ny bog og hendes kommentar var: MÅ JEG LÆSE DEN?? Hun flippet seriøst. So funny!😂😂 Ses imorgen!👋ily!❤️
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...