Kapitel seksten.

89 3 0
                                    

Ellie. Hvorfor ku jeg ikke tænke på andre end hende? Er jeg forelsket?

Jeg kunne høre min dør blev åbnet, og en bekendt stemme kunne høres. "Calum?" Spurgte hun. Mali.

Lidt efter hørte jeg en dør lukke, og jeg kravlede ned fra taget. Hurtigt lukkede jeg vinduet og gik ud fra mit værelse. "Mali? Hvad ville du?" Spurgte jeg hende, da hun var på vej nedenunder. "Eh.. Det er ligemeget." Svarede hun, akavet. "Mali, hvad er det?" Spurgte jeg seriøst. "Gå på Twitter." Svarede hun, og forsvandt så væk fra trappen. Jeg hev min mobil op af lommen og loggede ind på Twitter.

"Wow.." Mumlede jeg da jeg så alle hashtagsene og hater-beskederne til Ellie. Jeg læste hurtigt de fleste inden jeg bestemte mig for at skrive noget til dem. Men hvad?

Calum5sos: #HatemodEllieJackson what the even fuck. Don't u think she's going to get sad? Or depressed. This is fucked, how can u guys do that to our best friend. We love her, and we can't handle your guys shit. So stop posting that! xx

Jeg klikkede på send knappen, og loggede så ud. Jeg gik med tunge skridt ind på mit værelse, smækkede den i og låste den. Hårdt lod jeg mig falde ned i min seng. Jeg lukkede mine øjne, og tænkte på high school tiderne.

..

Calum: Okay, så ses vi ved det sædvanlige sted.

Ellie: Jeps. Vi lagde på og jeg greb hurtigt min taske. Så tog jeg mine sko på og en tynd trøje, da det altid er varmt her i Australien. Jeg åbnede døen og gav mig til at løbe hen til vores mødested.

..

Jeg kom derhen, og lidt efter kom Ellie. Vi krammede hinanden tæt, og jeg kunne mærke hvordan min mave begyndte at boble. Sammen gik mig og Ellie hen til skolen.

Hun stillede sig foran sit skab, og fandt de bøger hun sku bruge. Jeg stod bare der og så målløst på alle hendes bevælgser. Hun er det smukkeste jeg nogle sinde har set. "Calum!" En stemme bagfra, tiltrak så hurtigt min opmærksomhed. Jeg vendte mig om og mødte hurtigt min kæreste Mille. Hun krammede mig og jeg kyssede hende blidt på kinden. Vi grab hinandens hænder og gik så mod klassen. Kort kiggede jeg tilbage og så Ellie gå hen til Michael. Jalousien boblede sødt i min krop, og langsomt tiltrak det vreden. Gid jeg aldrig havde mødt Ellie.

..

Alle mine timer var slutte, så nu skulle jeg bare hjem. Men lige da jeg går ud fra high schoolen møder mit blik Ellie og Michael. De stod og kyssede og så kom Dustin. Han slog Michael, og skældte Ellie ud. Normalt ville jeg havde gået derhen. Men det ville totalt ødelægge mit eko - Den mest lækreste og populæreste fyr på skolen. Jeg gik med tunge skridt hjemad.

Mit minde blev afbrudt af en u-undholdlig lyd, jeg satte mig op i min seng og kikkede rundt efter lyden. Først der indså jeg at det var min mobil. Jeg hev den op af min lomme og kiggede på displayet - Ellie - hurtigt tog jeg den.

"Calum.." Jeg kunne høre nogle hulke i den anden ende. "Har du set..-" Også blev vores samtale afbrudt. Var det her et trick? En prøve måske..?

Dear EllieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora