Lukes synvinkel:
"Så skrid! Også dig Ellie!" Råbte jeg af dem. Ellie gik over til Calum, og stille gik de mod hotelet. Først der faldt spørgsmålene ned over mine skuldere. Hvor skal jeg sove? Hvor skal jeg bo? Hvordan kommer jeg hjem til Australian igen? Hordan får jeg mad? Hvad med vand? Hvordan skal drengene klare turné uden mig? Hvad skal jeg gøre med mig selv? Skal jeg bare dræbe mig selv? Hvad skal jeg? Og pludselig blev alt sort.
Ashtons synsvinkel:
"Hvor skal Luke så bo?" Spurgte Ellie stille. "Ellie.. det ved jeg virkelig ikke. Han finder vel på noget, ikke?" Sagde jeg. "Ashton hvad hvis der sker ham noget." Spurgte hun. "Det gør der ikke, han kan jo godt klare sig selv ifølge ham?" Sagde Michael irriteret. "Michael tag dig sammen.." Sagde jeg. "Nej, jeg er træt af ham. Han skal altid ødelægge alt, og det samme med dig Ellie." "Michael!" Råbte jeg af ham. "Luk nu røven Ashton, godt nok er du ældst men du er ikke en skid bedere end Luke." Svarede Michael. "Det er du jo heller ikke Michael!" Råbte Calum. "Styr jer! Lad os lige holde sammen.." Sagde jeg. Pludselig stopper Ellie op. "Hvorfor stopper du?" Spurgte Calum træt. "Fordi Luke har brug for os, os alle sammen!" Sagde hun bestemt. "Ellie.." Prøvede jeg. "Nej, stol nu på mig. Jeg ved der er sket ham noget. Og detsuden hvis Dustin kommer i fængsel, så kan Luke sagtsen lave musik igen?" Sagde hun. "Det jo rigtigt nok.." Svarede Michael positivt. "Kom så sporhund, før os til Luke." Sagde jeg. "Ashton seriøst?" Grinede hun, og begyndte så at gå.. Vi gik i flere timer og ledte efter Luke. Men vi fandt ham aldrig, så vi gik tilbage til hotelet. Pludselig ringer min mobil.
Mig: Hallo?
"Er det Ashton Irwin?"
Mig: Ja, hvorfor?
"Det er angående Luke Hemmings.."
Mig: Har i fundet ham?
"Ja, men det tegner ikke godt.."
Mig: Hvad mener du?
"Kan i muligvis komme på den officiale hospital, gerne inden for en times tid?"
Mig: Ja, vi kommer så hurtigt vi kan.
"Perfekt"
Og så blev der lagt på. "De har fundet Luke." Svarede jeg. "Lever han?" Spurgte Ellie. Jeg slugte en klump som havde humpet sig op i min hals igennm hele telefonsamtalen. "Han trækker i hvertfald ikke vejret. Og vi skal på hospitalet nu." Svarede jeg. Vi rejste os op og gik ned til elevatoren og kørte ned til lobbyen. Jeg satte mig ind i bilen vi kom hertil med, og begyndte at køre mod hospitalet da de andre klar.
Da vi kom der op gik jeg hen til en disk. "Luke Hemmings." Sagde jeg. "Ja denne vej." Vi fuldte med damen igennem en masse gange og kom så hen til et lukket område. Der var næsten intet lys, og pludselig stopper damen. "Det er herinde." Svarede hun, inden hun gik. Jeg åbnede stille døren, og en lille lysstråle ramte Lukes ansigt, desværre var jeg for langt væk til at kunne se ham. Jeg gik stille ind og satte mig på en stol ved siden af Luke...
Uh, hvad mon der sker?! Jeg ved det faktisk ikke endnu.. xD
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...