Kapitel femogtyve.

96 5 0
                                    

Ellies synsvinkel:

"Hvordan skal dit hår sidde?" Grinede jeg. "Det bestemmer du." Svarede han, og jeg begyndte at sætte hans hår. Noglelunde da jeg var færdig, kom Luke herud. "Wow, det er virkelig pænt." Smilede han. "Tak." Svarede jeg. "Så Calum, nu er jeg færdig." Jeg rykkede mig og han kiggede sig i spejlet. "Omg! Det er virkeligt nice! Tusind tak Ellie!" Smilede han og krammede mig så. Jeg krammede med, og Calum gik ind til Ashton. "Du er virkelig god til at sætte hår, Mrs. Hemmings." Smilede Luke. "Jamen tak, Mr. Hemmings." Grinede jeg, og krammede ham. "Jeg elsker dig, og er virkelig stolt over dig!" Hviskede jeg ind i Lukes øre. "Jeg elsker også dig." Hviskede han, og trak sig ud af krammet. Han bed sig i læben og lænede sig ned til mig, stille plantede han hans bløde og varme læber på mine. Han kyssede mig, og jeg kyssede med. Stille lød jeg min hånd køre op til hans hår, og tog så fat i det. Luke skubbede mig op mod den lukkede dør og låste den. Lidt efte rtrak jeg mig for at få vejret. "Luke, jeg elsker dig mere end noget andet." Smilede jeg. "Ellie, jeg elsker dig mere en noget andet." Smilede han. "Du er fantastisk, smuk, vidunderlig, mærkelig, sød, venlig, faktisk alt. Jeg elsker dig Ellie, og vil det forevigt!" Sagde han. "Luke, du får mig nærmest til at græde, tror ikke jeg kunne leve uden dig i mit liv." Smilede jeg. "Jeg kan ikke leve unden dig i mit liv." Hviskede han. Han låste døren op og vi gik ind til de andre. "The fuck, lavede i derude?" Spurgte Michael, som åbenbart var kommet. "Ingenting?" Svarede Luke, og satte sig ned i sofaen. "Yeah klart, sexboy." Grinede Ashton. Jeg kunne se på Luke at han var virkelig irriteret. "Vi kyssede bare, noget i sikkert aldrig kommer til hvis i fortsætter det der singleliv?" Smilede jeg stolt, jeg var faktisk ret stolt over min kommentar. "Slap af kvinde.." Svarede Calum. "Calum, hvad er der nu med dig?" Spurgte jeg. "Du er vel ligeglad.." Sagde han ligegyldigt og rejste sig op. "Calum.." Jeg rejste mig også op, og gik så efter ham ud i køkkenet. "Hvad er der.." Spurgte jeg. "Jeg savner at være sammen med dig. Og nu hvor du er kæreste med Luke er du mest sammen med ham." Svarede Calum. "Så ved du jo hvordan det føltes for mig i skolen den gang, Calum.." Sukkede jeg. "Hvad mener du?" Spurgte han. "Da du havde en kæreste i skolen, og du var totalt ligeglad med mig, og da du skulle stoppe på skolen på grund af dit band." Svarede jeg. "Undskyld.." Sagde han stille. "Det mig der skal undskylde.." Svarede jeg mens jeg gik hen til ham, jeg krammede ham og han krammede med. "Calum jeg elsker dig virkelig højt." Smilede jeg. "Jeg elsker også dig." Smilede han, efter krammet gik vi ind i stuen og sad så alle med vores mobiler undtagen Ashton og jeg.

_____________________________________________________________________________

Endnu et kapitel for mine bedste læsere!<3 Elsker jer!<3

Dear EllieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora