Kapitel femogtyve.

126 8 0
                                    

Ellies synsvinkel:
Luke var stadigvæk ikke vågnet, og nu lå han bare nærmest helt død i sin seng. Det væreste er bare at Calum har fødselsdag idag, og han kan ikke ønske ham tillykke. Døren ind til blev åbnet, og ind kom Ashton. Han satte sig ved siden af mig. "Er du okay?" Spurgte han. "Jeg ville bare ønske at han vågnede.." Sagde jeg stille. "Ja også mig." Svarede han. Jeg tog Lukes kolde hånd, og græd så stille og roligt.

Pludselig bevæger han sig, og åbner sine øjne. "Luke?!" Udbrød jeg glad. "Ellie!!" Sagde han, mens han krammede mig. Ashton var gået før han vågnede. Og pludselig kommer Calum, Michael, Melody, Madison og Ashton ind. "Tillykke Calum!" Sagde Luke. "Tak!" Smilte Calum. "Hvem er klar på en fest!" Siger Madison. Vi begynder alle at grine. "Altså fordi Calum bliver 19." Grinte hun akavet.
Også begyndte vi ellers bare og gøre klar til en fest i Lukes hus. Jeg tog den kjole på, som jeg skulle havde haft på da.. Ja ligemeget i ved det jo? Men altså jeg tog den på, og gik så nedenunder. Der var allerede en masse folk, og en masse musik. Jeg gik mod det lille barsted, der var og satte mig på en af stolene. "Hva så, hygger du dig?" Michael kom hen og satte sig. "Ja.." Svarede jeg, og da jeg så så at Luke dansede med en pige, pissede det mig virkelig af. Fem ret tjekkede og lækre fyre, kom ind. En af dem som var blondt kom hen og satte sig ved siden af mig. "Hva så?" Spurgte han. "Tja.. Hvem er du?" Spurgte jeg nysgerrigt. "Mit navn er Niall." Smilte han. "Mit navn er Ellie." Smilte jeg. "Skal vi danse?" Spurgte han. "Ja, hvorfor ikke?" Smilte jeg, og så gik vi ud på dansegulvet. Da der pludselig kommer en lidt stille sang på. Han satte sine hænder på mine hofter, og jeg lagde mine hænder om hans nakke. Jeg lagde godt mærke til Ashton, Calum, Michael og især Lukes ansigter da han satte sine hænder på mine hofter. Jeg lagde mit hoved på Nialls skulder, og nynnede stille med til sangen.

Da sangen var færdig, gik jeg over til drengene. Altså Calum, Michael, Ashton og Luke. "Hvem var ham fyren?" Spurgte Luke overbeskyttende. "Det kan du da være ligeglad med, du dansede jo også med en." Sagde jeg ligegyldigt. Han lavede et såret ansigt, mens de andre lavede sådan en mærkelig Aw- lyd? Drenge!!

Klokken var så godt begyndt at blive syv om morgen. Og kun mig og drengene var tilbage, de sov hulter til bulter overalt i huset, og jeg var nok den som vågnede op i swimmingpoolen? Ahaha!

Men jeg gik op af poolen, og op ovenpå. Jeg gik hen til Lukes dør, hvor jeg kunne høre nogle græde. Jeg åbnede stille døren, og så Luke ligge der..

Dear EllieOù les histoires vivent. Découvrez maintenant