Kapitel tre.

279 14 0
                                    

Ellies synsvinkel:
"Hvad er der Calum?" Spurgte jeg nok lidt hårdt. "Undskyld jeg forlod dig.." Sagde han stille, nærmest hviskende. "Du er lidt sent på den!" Sagde jeg med en knækkene stemme. "Undskyld, det var ikke min mening." Sagde han stille, mens han lagde sin hånd på min kind. Han fjernet en af mine tåre med sin tommelfinger. "Calum.. D-du forlod mig." Hvisket jeg, mens tåre løb ned af mine kinder. "For dit lorte band!" Råbte jeg, mens jeg tog fat i hans hånd, som blidt var på min kind. Og så kastet jeg den mod ham. Han væltede, men han har virkelig pisset mig af, og det skal ikke ske igen!

"Hvad sker der?" En nervøs Ashton stod nu i døråbningen. "In-ingenting." Sagde jeg stille, mens jeg gik forbi Ashton. Calum lå stadigvæk på gulvet, mens han klynket lidt, og krammet sin arm.

Ashtons synsvinkel:
Ellie, var lige gået og Calum lå krøllet helt sammen nede på gulvet. Hvad var der lige sket?
"Calum er du okay?" Jeg satte mig ned på gulvet ved siden af ham. Han nikket.
"Hvad skete der?" Spurgte jeg ham, mens jeg hjalp ham op. "Kan jeg fortælle dig det imorgen?" Spurgte han, med en avtone. Jeg nikket. Det var forståeligt at han ikke ville fortælle det nu.

Mig og Calum gik ind til de andre og joinet samtalen.

Calums synsvinkel:
Jeg har virkelig ødelagt alt mellem mig og Eleanor. Eller Ellie, hendes rigtige navn er Eleanor.
"Calum, hvorfor joiner du ikke? Du sidder bare og stirre på pladsen hvor Ellie sad?" Spurgte Michael. Det satte alle mine følelser igang. En tåre efter en strømmede ned af mine kinder. "Aw.. Calum hvad er der dog galt?" Jeg troede seriøst at det var Melody, men det var en mere bitchet stemme, g en meget kold en. Jeg rettet mit blik mod døråbningen ind til stuen og der stod..

___________________________
Undskyld for kort kapitel!! Og at det først kommer nuuu! Elsker jer!❤️

Dear EllieWhere stories live. Discover now