Ellies synsvinkel:
"Vi kunne jo spørge jer om det samme?" Grinede jeg. "Hvad mener du?" Spurgte Melody. "Skriver i med hinanden?" Spurgte Ash. "Pfh.. Nej." Svarede Michael. "Jo, Michael.. Du skriver med Melody." Svarede Calum, som kort kiggede over på hans mobil. "Din idiot." Svarede Michael. "Aweh.. Det er jo bare mega cute?" Svarede jeg, og kiggede over på Melody. Hun rødmede, sødt.
"Ellie, skal jeg køre dig hjem?" Spurgte Ashton. "Nej, jeg tager hjem til Luke." Smilede jeg. "Men..-" Sagde han. "Nej, jeg tager hjem til Luke." Smilede jeg, og kiggede så over på ham. "Okay, men så ses vi vel.." Svarede Ashton, og gik. "Hvad er der med ham?" Spurgte Calum. "Ved jeg ikke.." Svarede Luke. Jeg kiggede på dem alle. "Jeg ved det. Kommer om lidt!" Svarede jeg, og begyndte at løbe.
..
"Ashton, vent lige!" Råbte jeg efter ham. "Hvad?" Spurgte han, og vendte sig om. "Er du okay?" Spurgte jeg. "Jeg.. Det ved jeg ikke.. Lige siden den dag efter festen har haft en rimelig stærk følelse for dig. Og jeg ville ønske at du følte det sammen, men det gør du ikke. Eller jo, bare ikke for mig. Men for Luke.." Svarede han og kiggede ned på sine sko. "Ash.." Sagde jeg stille, og lagde min hånd på hans kind. "Jeg.. Jeg elsker dig." Svarede jeg stille. "Gør du?" Spurgte han, mens han kiggede med med sårbare øjne på mig. "Ja.. Siden den dag har jeg altid tænkt på dig, og drømt om dig. Og da du i går sov hos mig følte jeg at intet kunne være bedere end dine varme arme om mig, mens du stillede aede mit hår, og smilede i din søvn." Svarede jeg. "Jeg elsker dig." Svarede han. "Ash, jeg elsker også dig." Smilede jeg. Langsomt lænede han sig ned til mig, og lagde blidt sine varme og bløde læber på mine. Jeg tog mine hænder rundt om hans nakke, og smilede i kysset..
"Okay.. Så nu stjæler du min pige igen, Ash?" Spurgte en stemme bagfra. Vi trak os, og jeg vendte mig om. "Luke?" Spurgte jeg. "Glem det." Svarede han og gik. Jeg gik koldt.
"Såså.." Sagde Ashton, og lagde hurtigt sine arme om mig. Omg elsker ham så meget.
"Bare lad ham gå.." Svarede han og kyssede mig i håret. "Jeg har ødelagt det hele, ikke?" Spurgte jeg. "Nej.." Svarede Ashton.
YOU ARE READING
Dear Ellie
FanfictionEllie er en helt normal atten årig pige, som ved et uheld støder ind i hendes bedste barndoms vens bandmate. Hun bliver så forelsket i ham hun støder ind i, og der kommer opture og nedture. Visse ting og uvirkelig lige ting sker, især fordi hun ser...