Kapitel femten.r.

98 8 1
                                    

Ellies synsvinkel: 

Jeg vågnede op, og så Luke. Han var allerede vågen. "Godmorgen." Smilede jeg. "Godmorgen." Svarede han med sin nuttede morgenstemme. "Du er så nuttet, Luke." Grinede jeg, og ullede hans hår. "Du er mere!" Grinede han, og vendte mig om på ryggen. Han satte sig på min mave, og begyndte at kilde mig. Jeg grinede som en sindsyg. Lol. 
"Luke.. Stop.. Det.. Kilder.." Jeg grinede i pauserne. "Du skal først kysse mig." Smilede han stolt og barnligt. Idiot. Jeg tog fat i hans hår, og hev ham blidt ned til min mund. Jeg kyssede ham på munden, og stille stoppede han med at kilde mig. Vi trak os, og jeg skubbede hurtigt Luke væk. Så hoppede jeg ud af sengen og løb ind i stuen/køkkenet. Luke fulgte efter mig, og vi grinede som sindsyge. "Luke?" Smilede jeg, mens jeg viftede med mit hår. "Ja?" Spurgte han. "Kan vi ikke tage i centret, og shoppe med dit kreditkort?" Smilede jeg. "Tror du virkelig jeg hopper på den?" Grinede han. "Ja?" Jeg lavede puppy face. "Okay fint." Smilede han overgivende. Han løb mod mig og løftet mig op i luften, jeg grinede som en gal igen, og han begyndte at dreje rundt. Jeg smilede og det samme gjorde Luke. "Jeg elsker dig." Hviskede han, da han havde sat mig ned og stod nu og krammede mig. "Jeg elsker også dig, Lukey." Smilede jeg. 

Mig og Luke spiste morgenmad, og gjorde os så klar. Jeg fik en besked fra min mor. 
Mor: //Hej søde, vores hus bliver lavet idag og vi kan flytte ind i det igen imorgen. Liz og Andrew Lukes forældre vil gerne betale for vores nedbrændte ting. Hvor er du henne?\\ 
Mig: //Okay super, er selv i min egen lejlighed med Luke.\\  

Jeg vidste godt hvad hun ville svare, så jeg gad ikke vente på svar. "Hvem skriver du med?" Spurgte Luke, hvorfor er han altid så nysgerrig med hvem jeg skriver med. Nåh jo fordi han er min kæreste, dah. "Min mor, hun spurgte hvor jeg var henne." Smilede jeg. 
Mig og Luke var endelig færdige med at gøre os klar, så vi tog vores ting og gik ned til hans bil. Jeg satte mig ind i bilen, og lidt efter satte Luke sig også. Han satte sin mobils playliste til at spille og så kørte vi ellers mød centret.

Fortsættes i næste kapitel.

_____________________________________________________________________________

Hej! Undskyld for kort kapitel, syntes bare det ville blive for langt hvis jeg også skulle skrive center-turen. Såeh.. Lol
Jeg er virkelig glad! Fordi..
HAR FØDSELSDAG IMORGEN, OG FYLDER 12! Tillykke. Lol
Håber i har haft en god dag, og håber at i vil stemme på det her kapitel.
Ej det var ret sejt idag. Jeg havde lige fået fri og jeg.. Okay i får det at vide i næste kapitel! Lol
ILYA 

- FrederikkeLarsen5

 

Dear EllieWhere stories live. Discover now