Yeni bir güne gözlerini açtığında yabancı olduğu yatak odasında kokusuna müptela olduğu kadının göğsünde olmasıyla iç çekti. Sedef'in evinden ayrılmasının sonrasında sevdiği kadınla güzel bir gün geçirirken, geceyi Gizem'in isteği üzerine onun dairesinde geçirmişti.
Sevdiği kadının kendisine,kendi yokluğunda kurduğu hayatını izlerken hayranlık duymuştu. Güçlü bir kadındı Gizem. Kırılganlığına ve naif bedenine rağmen ruhu güçlü kalmıştı. Kokusunu içine çektiği kadına sarıldı. Yanından hiç ayrılmak istemiyordu. Yaşadığını hissettiriyordu bu kadın.
Göğsünde kıpırdanan kadınla düşüncelerine ara vererek gözlerini açmaya zorlayan kadını izledi gülümseyen gözlerle. "Günaydın sevgilim" cümlesi dudaklarından dökülüvermişti.
Gizem'in huzurla açılan göz kapaklarında maviler dingin halkalar şeklinde gözlerine odaklanırken dudakları genişleyen kadının dudaklarından " Günaydın" cümlesi çıkmıştı.
" Dersin 10.20 de güzel bir kahvaltı için vaktimiz var ne dersin?" derken saçlarına öpücük kondurmayı ihmal etmemişti.
" Aslında vaktimiz yok bugün kurul toplantısı var o yüzden biran önce hazırlanıp çıkmam lazım. Seninde ihmal ettiğin gazeteye gitmen gerek bugün de gitmezsen Müge seni öldürecek masanın üzeri dosyalarla doluymuş" derken gerildi.
" Müge ile sen benim masamın üzerini konuşacak kadar işi ilerlettiniz demek" derken yüzünde ki gülümseme genişledi. Sevdiği kadın ile hayatında ki en önem verdiği diğer kadının anlaşması çok hoşuna gitmişti.
" Bir problem teşkil etmediğini görüyorum" derken yanağına öpücük konduran kadına daha sıkı sarıldı. " Hayatımda olan iki kadının bu denli anlaşması harika işbirliğinizle bana neler yaptırabilirsiniz düşünemiyorum bile" derken dudağını anlına mühürledi.
"Müge toparlanıyor bilmeni isterim. Kıvanç'a olan aşkı ve kırgınlığı son bulmuşa benziyor. İyiki Kıvanç'ın peşinden gitmiş biliyor musun orada aşık olduğu adamı bulamaması onu hayata döndürdü. Şuan yeni bir pencere açmak için hayatında benden yardım istedi."
Gizem'in dudağından dökülen cümleler kalbinde umut ışığı doğurdu."Senin rehberliğinde yeniden doğacak bir cadıyla tanışmak harika olacak desene" eli saçlarına giderek yüzünün yarısını kapatan saçlarını çekti göğsünde ki kadının.
Göğsüne öpücük bırakarak doğrulan kadın " Hadi bu kadar yatak sohbeti yeterli hazılanmam lazım geç kalacağım deli" diyerek yataktan kalkan kadına gülümsedi.
" Tamam güzelim kızma. Kalkıyorum bende" diyerek yataktan kalkarak banyoya ilerledi. Yüzünü yıkarken düşünceleri Müge'ye gitmişti. Toparlanacak gücü sonunda bulduğu için yaradana şükür etti. Hayatında yaşayacağı güzelliklere bir an önce kavuşmasını istiyordu. Mükemmel bir kalbe sahip olan kadının kalbini onararak yaşamına devam etmesi. O kalp de onu delice seven bir erkeğin olmasını diledi.
Gizem'i üniversiteye bıraktıktan sonra dün aceleyle Müge'ye attığı mesaj aklına geldi. Düşüncelerinde Müge'ye bu kadar yer vermesine gülümseyerek son aramalardan 'Cadı' yazısının üzerine tıkladı. İlk çalış da açılan telefondan " Buyrun benim mükemmel asistan" cümlesi yüzünü gülümsetmişti.
" Senden istediğim bilgilere ulaştın mı bakalım çömez" derken merakına yenik düşerek aceleyle konuya girmişti.
" Hangi bilgiler patron. Sedef'i araştır hakkında ki dosyaları masama bırak mı yoksa Gizem'in babasının iletişim bilgileri mi?" sesi muzip çıkmıştı. Uğraşmak istiyorum seninle bugün patron dermiş gibiydi ses tonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satır Arası Derin (Kitap Oldu)
RomanceSatır arası Tutku ve Satır arası Aşk adlı hikayenin devamı niteliğindedir. (3) Karşılıksız bir aşkın tutsağında ki bir kadının sevdiği adam tarafından zorunlu da olsa kabullenişini anlatmaktadır. Aşk sadece karşılıklı mı yaşanır yoksa karşılıksız...