13- İlk Tartışma

3.5K 228 65
                                    


Aldığı kararlara şaşırıyordu. Arabanın içinde koltukta gerilen kadını izlerken doğru yapıp yapmadığını düşünüyordu.  Bugün sabah sabun köpüğü gibi avuçlarından kayarak klozete kendine atan kadının solgun yüzünü gördükten sonra kararının yerinde olduğuna kanaat getirdi. Kaybedemezdi...

Sürekli kayıplarla savaşmış olmanın verdiği ürkeklik vardı üzerinde. Hamilelik döneminde normal demişti Gizem'in doktoru en azından öyle söylemişti bu sabah istemsizce gittiği dudakların sahibi. Peki kendisi neden emin olamıyordu bundan?

Gazetenin otoparkına çektiği arabasından çıkarken bakışları kendisini izleyen gözlere çevrildi. Okyanus mavisi olan gözleri şuan çarşaf gibi dizgin tonunu izlerken gülümsedi. Bu kadının sakin hali hoşuna gidiyordu. Gözlerinde ki mavinin şuan ki tonu huzur veriyordu " İnmeyi düşünmüyor musun?"

Gizem dalgın bakışlarından kurtulmak için çabalarken " Kusura bakma ya dalmışım" diyebildi.

Otoparkdan çıkarken küçük adımlarla arkasından gelen kadının elini kavrayarak gazeteye girdi. Turniyeden geçmek için cebinden çıkardığı kartı ekrana gösterdi. Güvenlik görevlilerinin yanına yaklaştığını fark ettiğinde  " Gizem Sönmez" demesiyle geri adım atan güvenlik görevlisine gülümsedi.

Asansörlere bindiklerinde kendisine saşkınlıkla izleyen kadına baktı " Yanlış bir şey mi yaptım neden öyle bakıyorsun?" diye sordu. Gözlerinde ki mavilerin koyulaşmasına anlam veremeyerek.

" Neden Gizem Sönmez dedin güvenlik görevlilerine?" diye soran kadına gülümsedi. Sorduğu soruda ciddi olduğunu belli eden bakışlar ise yüzünde ki gülümsemeyi genişletti. " Gazeteye giriş o kadar kolay değil Gizem. Eğer gerçeği söylemeseydim kimliğini alacaklar 10 dakika sürecek kayıt işlemi ve ardından verilecek ziyaretçi kartı gibi bir çok aptal prosedüre maruz kalacaktın. Onların görevi kayıt işlemleri yapmak kayıt yapmaları için ise, adını ve soyadını söyledim bu kadar açıklama yeterli mi?"

Çoğu zaman anlam veremiyordu bu kadının yaptığı davranışlara rahatsız olmasının sebebini de çözememişti. Asansörün açılması ile bu konu üzerine daha fazla takılmayarak ilerlerken Müge'nin sesini duydu.

" Hadi millet oyalanmayın patrondan fırça yemek istemiyorum herkes işinin başına" cümlesine gülümsedi. Bu kız ne güzel kullanıyordu kendisini. Müge'ye doğru ilerlerken her zaman kıvırcık olan saçları yoktu. Saçları kıvırcık olmasa da dalgalı oluşuna şaşırdı. Yüzünde ki aptal gülümsemeden bir şeyler olduğunu fark etti.

" Çömez" demesi ile kahverengi gülen gözlerin karanlığı ile çarpışması bir oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Çömez" demesi ile kahverengi gülen gözlerin karanlığı ile çarpışması bir oldu.

" O patron teşrif edebildin bakıyorum" - yeni fark etmiş olacak gibi - " Ayıp sana patron öyle bostan korkuluğu gibi duracağına Gizem'i ekiple tanıştırsana"

Satır Arası Derin (Kitap Oldu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin