Pazılın eksik parçalarını düşününürken diğer yandan da gözleri az önce toparladığı bir yığın dosyanın üzerindeydi. Gözlerinden alamadığı dosyalarda dostunun ne aradığını merak ediyordu. Psikopat bir kadının elinde 3 ay kalan arkadaşının ruhu kaybolmuşken çocukluğunu gençliğini bir çatı da bırakan kadının geçirdiği sinir krizi daha bir anlam kazanmıştı. Tüm bunları düşünürken bunlara sebep olan kadını düşünmediğini zihni hatırlattı. Neden bu kadını düşünemediğini anlamıyordu kötü bir film karakteri olan kadının geçmişinde ne kötülükler vardı. İnsanların hayatlarında ki kaoslarla beslenen canavar düşüncesi zihninde şekillenirken buna nelerin sebep olacağını düşünmeden edemedi. Bir insan neden bu kadar kötü olabilirdi ki...
Eksik olan parçayı bulduğunda her şey anlam kazanacakken yerinde sayıyor olmak canını sıkmıştı. Ayağa kalkarak espresso makinesini çalıştırdı. Alp'in hala duş da olmasına anlam veremedi ortalama 10 dakika duşta kalan adam yarım saattir ortada yoktu seslenmeyi düşünsede biraz daha beklemeye karar verdi anlattıkları ağır gelmiş olmalıydı üstelik bir yığın anlatmadığı anıyla savaştığını hissediyordu gözlerinde ki hüzünü görmek kalbini acıtırken onu bizzat yaşayan dostunun nelerden feragat ettiğini bilmek ise yaranın üzerine tuz basmak ile eş değerdi.
Kapının sesiyle ayakları salono doğru ilerledi. Sedef'in şuan ne beklentiyle geldiği de tam bir muammaydı. Telefonda ki emirvaki ifadeyi hatırlayınca Sedef'in tepkisini merak etmeden edemedi.
Kapıyı araladığında Sedef'i zümrüt yeşili abiyenin içinde görünce şaşırdı. Derin göğüs dekoltesi mermer gibi beyaz tenini oraya çıkarmıştı. İnsanın gözlerini kırpmadan saatlerce bakacağı kadınların başını çekebilirdi. Özenle hazırlanmış olmasının sebebini düşünürken yakalamıştı zihnini.
Gözleri kendisine öfkeyle bakan gözler ile çakıştığında kapıdan çekilerek içeri geçmesi için yol verdi.
" Umarım dediğin gibi acil bir durumdur Buğra buraya gelmek için programımı askıya aldım" derken sesi soğuk ve mesafeli çıkmıştı.
Buğra'nın yüzünde alaycı bir ifade oluşurken dudakları tek çizgi halini aldı " Bu cümleyi söyleyen kadın beni kaçıran ve 8 gün tutan kadın mı lütfen Sedef üçün beşin hesabını yapmayalım zararlı sen çıkarsın" gözleri Sedef'i süzerken kelimeler dudaklarından stabil bir ses tonuyla çıkmıştı. Ardından bakışlarını öfkeli gözlerin içine bakarken iki siyah bilyenin çarpışmalarına şahitlik etti " Nereye gidiyordunuz da telefonum planınızı bozdu bakalım Sedef hanım" bu cümleyi öylesine söylese de Sedef'in nereye gideceğini merak ediyor oluşuna şaşırdı anlattıkları dışında hiç bir şeyini bilmediği bu kadına karşı içinde nedensizce beliren merakın sebebi üzerine, daha sonra düşünmeyi erteleyerek amerika mutfağına doğru ilerledi. " Ben kahveleri hazırlayayım sende Alp'i çağırır mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satır Arası Derin (Kitap Oldu)
RomanceSatır arası Tutku ve Satır arası Aşk adlı hikayenin devamı niteliğindedir. (3) Karşılıksız bir aşkın tutsağında ki bir kadının sevdiği adam tarafından zorunlu da olsa kabullenişini anlatmaktadır. Aşk sadece karşılıklı mı yaşanır yoksa karşılıksız...