78- Final

1.5K 82 154
                                    

2 gün sonra...

Dış hatlar kontuarından check-in bölümüne geçerken içinde oluşan heyecanı bastırmaya çalışıyordu. Yıllar sonra babasını görme fikri içinde baharı getirmişti. Özlem duygusunu bu kadar yoğun yaşıyor olması içinde ölmeyen baba sevgisinden kaynaklanmalıydı muhakkak.Sevdiği adamın elini tutmasıyla bakışlarını siyahın en koyu halini alan harelere odakladı. " Bu heyecanı yaşarken yanında olmak bana verilen en güzel hediye" diyen erkeğe gülümsedi. İçinden bir çok cümle kurmak geliyordu lakin her bir cümle şuan da yaşadığı duyguyu anlatmaya yetmeyecekti.

Gate bölgesine geçtiklerinde uçağın yolcu alımına kadar geçeceği süre gözünde büyüdü kısa bir an. Ardından bakışlarını Buğra'ya çevirerek " Bizi orada nelerin beklediğini biliyor musun? Babamın adresini filan nasıl bulacağız ben hiç gitmedim Londra'ya"derken içinde büyüyen sıkıntıyı paylaşmak istemişti.

" Giray karşılayacak bizi aşkım. Baban da gelmek istedi hava limanına ama Giray ablasını tek başına karşılamak istediği için babana engel oldu" diyerek sıcacık gülümsedi.

" Giray mı ismi" derken gözleri dolmuştu. Yutkunmaya çalışırken " Babam abimin ismini mi vermiş kardeşime" derken yanaklarından yaşlar süzüldü istemsizce.

" Bitane'm" diyebilmişti sadece. Bilmiyordu abisinin ismi olduğunu kırmış olduğu potu düzeltmek istercesine " Özür dilerim meleğim bilmiyordum" diyebilmişti.

Gizem gözlerinde ki yaşları silerken " Ben babamın geçmişi tozlu raflara gömdüğünü düşünmüştüm. Her gün bu ismi söylerken ölen oğlunu hatırlayan adam için çok büyük bir itham da bulunmuşum" diyebildi.

Ellerini avuçlarının arasına aldığı kadını izledi kısa bir süre ardından dudaklarından " Babanın da bir yığın pişmanlıkları var meleğim. Şimdi olsa asla yapmayacağından emin olduğum bir ton pişmanlığı" cümlesi döküldü.

Gözlerinin içine baktığı adama gülümsemeye çalışarak " Babamla sık sık konuştuğunu düşünmeye başlayacağım" diyebilmişti. Babası hakkında bu denli fikir sahibi olmasının başka ihtimalini düşünemiyordu.

Gate yakınlanan yolcu alımını anlatan anons ile sorusuna cevap alamamıştı. Yolcu alım sırasına girerken Buğra'nın belini kavramasıyla bakışlarını sevdiği adama çevirdi.

" Senin için önemli olan her şey hakkında fikir sahibi olmalıyım güzellik. Bu yolculuğun senin için en ufak zararı olacağını düşünseydim verdiğim sözü çiğneyerek seni bu yolculuğa çıkarmazdım" yanağına bir buse bıraktı. Bu anı ölümsüzleştirmek ister gibi.

Gizem'in kendisini hayranlıkla izleyen erkeğe karşı kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başladı. Kendisinden çok kendisini düşünen erkeğin bir zamanlar kalbinde olmak için umutsuz savaşını düşündüğünde derin bir iç çekti. Yaradana ettiği duaları kabul görmüş ve sevdiği adamın kalbinde yer edinmeyi başarabilmişti.

Business classtan alınmış koltuklarda yerlerini alırken pencere kenarına oturmak istediğini dile getirmişti. 3 saat 45 dakika tahmini havada kalış süresi boyunca bulutların arasında ki manzara da kaybolmak düşüncelerinde kısa bir yolculuk yapmak istediğini fark etti.

Yaşadığı anılar bir film şeridi gibi geçerken zihninde yaşamın kendisine sunduğu hayatı sorgulamadan edememişti. Sonra içinde canlanan bir başka kadın ile geçmişte silikleşen kadını karşılaştırdı ister istemez. Değişime direnmediği ve hayatını değiştirmek için cesaret gösterdiği an yaşamının nasıl da düzene girdiğini fark etti. Geçmiş de yaşadığı ve kendi içinde yaşarken öldürdüğü yıllarda silikleşen karakteriyle şuan özgüveni kazandığı zamanı değerlendirirken az önce kendisini hayranlıkla izleyen adamın bakışları canlandı zihninde. Buğra'nın kendisine duyduğu hayranlık ve sevginin özüne indiğinde değişim sonrasında kazandığı güce olduğunu fark etti. Buğra için her zaman silik bir kadın olma sebebi sevdiği adamın güçlü kadınlara olan hayranlığıydı. İstemsizce Feyza'yı düşündü. Güçlü ve hayatı kendi kurallarına göre yaşayan bir kadındı. Müge ve Sedef de buna benzer özelliklere sahipti. Sevdiği adam tarafından fark edilip sevilmişlerdi. Peki ya kendisi...

Satır Arası Derin (Kitap Oldu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin