Dudaklarında hissettiği dudakların, bedenini saran rüzgarın verdiği huzurla bütünleşerek hissettikleri zayıf bedeni için çok fazlaydı. Gökyüzünden yere iniş süresince ağzında atan kalbin verdiği büyüleyici hissi tarif edeceğini hiç sanmıyordu.
Ayakları zemine bastığında Buğra'nın yanına gelerek paraşütten çıkarmasını izledi boş gözlerle ardından bakışlarını gök yüzüne çevirdiğinde yaşadıklarını düşündü. Gökyüzünde mutluluğu yakalayan prens ve prensesin masalın sonunda gerçek mutluluğu yakalamış olmaları yüzünü gülümsetmişti.
Buğra'nın " Şimdi acıkmış olmalısın?" cümlesini duyumsadığında gülümsemesi genişlemişti.
Gökyüzüne tekrardan kaldırdı başını uçsuz bucaksız maviliğin insanı içine çekmesinin nasıl bir his olduğunu tecrube etmek bağımlılık kazandırıyor olmalıydı.
" Keyifliydi değil mi?" cümlesine istem dışı " Bİr kez daha yapmayı düşündürecek kadar"
Arabaya geçtiklerinde bakışlarını yanında arabayı kullanan erkeğe çevirdi. Yüzünde daha önce şahit olmadığı lakin her daim hayal ettiği gülümseme mevcuttu. Buğra'nın mutlu olduğunu görmek nedensizce kendisini daha çok mutlu ediyordu. Bu duygu uzun zamandır aradığı, sevdiği kayıp eşyayı aniden bulması gibiydi.
Bakışlarını pencereden dışarı çevirdi. Kalbi bir kelebeğin kanat çırpışı gibi atarken avuç içlerinin soğuk terler dökmesine anlam veremiyordu. Daha önce binlerce anısının olduğu erkeğin karşısında şuan acemi duygular yaşamak tedirgin ediyordu bedenini. Elini şortuna sildi. Derin bir nefes aldığında düşünmesini engellemek istercesine kumandaya uzandı. Ruhunu dinginleştirecek müziği bulma çabasına girmişken Buğra'nın " 156" demesiyle parmakları kumada da gezindi. "Camel - Rajaz"
Müzik arabanın içini doldurduğunda Buğra'nın gözlerini kapatışını izledi bir kaç saniye. Ardından gözerini açarak şarkıya türkçe eşlik edişini izledi. Sesinin, müziğin ritmine uyumluluğuna hayran kalmışken şarkının türkçe sözleri ise bir o kadar huzurla doldurdu içini. Umut aşılayan sözlerin sevdiği adamın dudaklarından çıkması ise bir başka boyuta geçmesini sağlıyordu.
Gözlerini kapattı sevdiği adamın sesine odaklanarak;
Güneş ufukta son hüzmeleriyle kaybolduğunda ve karanlık yerini aldığında... Dinlenmek için mola vereceğiz. Aşk şarkılarını, Trajedi hikayelerini paylaşarak Cennetin ruhları Gece yıldız olurlar. Yolumuzda bize rehberlik edecekler Ta ki biz buluşana dek Bir başka gün. Şair şarkısını söylediğinde ve seslerle büyülenmiş her şey hipnotize olduğunda Zamanı damgalayacağız, güneşin peşi sıra. Türkünün ritmiyle. Cennetin ruhları Gece yıldız olurlar. Yolumuzda bize rehberlik edecekler Ta ki biz buluşana dek Bir başka gün. Şafak söktüğünde, Şarkıyı söyle, Gün boyu. Tek beden olarak hareket edeceğiz. Sıkıntılara katlanarak, Yolda. Cennetin ruhları Yıldızlara dönüşür Her gece Tüm gökyüzü boyunca... Parlarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satır Arası Derin (Kitap Oldu)
RomanceSatır arası Tutku ve Satır arası Aşk adlı hikayenin devamı niteliğindedir. (3) Karşılıksız bir aşkın tutsağında ki bir kadının sevdiği adam tarafından zorunlu da olsa kabullenişini anlatmaktadır. Aşk sadece karşılıklı mı yaşanır yoksa karşılıksız...