Multimedia: Eylül ve partide giydikleri
Perşembe gününüde bitirip Çisem'lerde buluşmuştuk. Her zaman ki üçlü olarak. Bu sefer erkek yok. Aman olmasın da.
"Aslı kim ya?" dediğimde ikisinin bana dönmesiyle dilimi ısırdım.
"Aslı kim be?" diye soran Selis'e anlamsızca baktım.
"Ne Aslı'sı?"
"Az önce Aslı dedin ya Eylül" diye dürttü beni.
"Demedim Selis, iyi misin sen? Aslı kim?"
"Lan bana bak" dedikten sonra kalemi eline alıp bana karşı bıçak tutuyormuş gibi tuttu. "Sevgilimi bir çocukla aldatıp sonra da onu rezil edeceğim daha. Zamanımdan çalıyorsun"
"Sorry kanka" dedikten sonra önüme kağıtları çektim. Kalemide elimde güzelce tuttuktan sonra kendi kendime tekrarladım.
Kerem yazmayacağım. Kerem yazmayacağım.
Çaktırmadan Çisem'e baktığımda 'ne var' dercesine kaş göz yaptı. Sinirle oflayarak arkama yaslandım.
"Ben bulamadım" dedikten sonra elimdeki kalemi masaya fırlattım.
"Bende de bir şey yok" diyerek elini çenesine yasladı.
"Ne yapabiliriz ki?" diye sordum.
"Bilmiyorum" diyerek ayağa kalktı Selis.
"Hakan'la çıkmak en büyük hatamdı demek isterdim ama" diyen Çisem'le ona döndüm. "Ne yazık ki bir hata olarak görmüyorum. Aşkım ya pek bir yakışıklı"
Hülyalı bakışlarına iğrenerek baktıktan sonra Selis'e döndüm.
"Bende çok seviyorum be" dedikten sonra kalktığı sandalyeye tekrar oturdu. Ben ses çıkarmadan arkama yaslanmış tırnaklarımı incelerken ikisininde bakışlarının bana döndüğünü farkedip başımı kaldırarak onlara baktım.
"Neee?"
"Seviyorum desene mal" diye dürttü beni Çisem. Yuvarlak masa olduğu için üçümüzde birbirimize uzanabiliyorduk.
"Kimi?"
"Bahar teyzede laf edesim gelmiyor ki" diyerek mırıldandı Selis.
"Şşş anneme laf yok. Gebertirim ha" diye kalemi elime alıp sallamaya başladım onlara doğru.
"Sakin ol şampiyon" diyen Çisem'le gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"O elindeki kalemi masaya bırak evlat" diyerek Rıza Baba'yı taklit eden Selis'le daha fazla dayanamadım ve gülmeye başladım. Benimle beraber onlarda gülmeye başlayınca gülmemiz bir türlü duramadı ve birbirimizin gülmesine gülmeye başladık. Salak değiliz saçmalamayın.
"Bulduuum" diye bağıran Çisem'le ona döndüm.
"Arşimet bile suyun kaldırma kuvvetini bulunca bu kadar bağırmamıştır" diyerek kulaklarımı kapadım. "Git benden uzakta bul"
"Giray meselesi için buldum diyorum" dediğinde hızla ayağa kalktım.
"Baştan buldum desene" diye azarlandım.
"Cidden mi?" diyip göz devirdiğinde güldüm.
"Anlat hadi"
"Burda bir parti vereceğiz. Yarın akşam. Tüm okul" diye tek tek konuştu.
"Salak mıyız biz tek tek konuşuyorsun?" diyerek sorduğumda kafasını masaya yasladı ve bir süre kaldırmadı.
"Eylül gülüyoruz falan ama neyin var cidden. Salak falan diyorum da bu akıllı olduğun gerçeğinide değiştirmiyor. Söyler misin neyin var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEKİ SEN
ChickLitBir insanı her şeyden çok sevip aynı anda nasıl nefret edebilirsiniz?