BS/8

5.7K 175 1
                                    

Multimedia:Eylül

"O zaman yarın gidiyoruz değil mi alışverişe?" dediğinde kafa salladım. "Ya Eylül sen bir tanesin bir tanesiiiiiin" diye boynuma atlayan Selis'e gülümsedim. Ama kafamda bir sürü soru vardı.

Nasıl bir oyunun içine düşmüştük biz? Oyunun bu kadar içinde olup nasıl oyunun ne olduğundan haberimiz olmazdı? Çevremizde bizimle ilgili bir şeyler dönüyordu ve biz sadece başımıza gelecekleri bekliyorduk. Kerem beni uyarmıştı ama demek istemiyorum kesinlikle. Artık bir şeylerin farkına varmanın vakti gelmişti.

"Bizi çağırmak yok bakıyorum." Arkadan gelen sese döndük birden.

"İstenmediğin yere gelecek kadar yüzsüz değilsindir diye düşünmüştüm." diyerek tekrar önüne döndü Selis. Kaş göz yaparak Selis'i gösteren Giray'a omuz silktim ve önüme döndüm. Zaten Selis'i üzeceğini düşünüyordum bir de barıştırmaya asla çalışmam. Zaten ne olduğunu bile anlamamıştık ki.

Cuma gününün bitmesi için artık dakika sayıyordum. Sadece 3 ders kalmıştı ve ben bir an önce Çisem'lere gitmek istiyorum. 1 haftadır kızlar gecesi yapmıyoruz! Bara gitmemiz kızlar gecesinden sayılmıyor tabiki. Cumartesinin planınıda çoktan yaptığımıza göre Keremleri görmeden geçireceğimiz harika bir haftasonu olacak.

Tenefüs zili çalar çalmaz kimse sınıfından çıkmadan hemen tuvalete uçtum. İçtim fantayı, içtim iceteayi sonum belli tabi. Tam güzel güzel içimdekileri çıkarıcam kapı açıldı ve iki kızın kahkaha seslerini duydum. Ama biri varken rahat rahat yapamam ki ben! Ve burası çok sessiz.

"Bir de gelir gelmez Keremleri etkisi altına alacaklarını zannediyorlar ya. Valla çok acıyorum bunlara" Ben bu sesi tanıyorum. Melis'in sesiydi bu. Yanındakinin Yağmur olduğunu anlamak içinde sesini duymaya gerek yok. Yapışık ikiz gibiler zaten.

"Çok bir şey sanıyorlar kendilerini ama geçen sene Çisem'in nasıl havasını aldıysak bunlarında alırız sorun değil." lafını duyar duymaz hemen telefonumu çıkarttım ve sesi kaydetmeye başladım. Adımın Eylül olduğu kadar bu işin sonunda bir şey öğreneceğimden emindim.

"O olayı hatırlatma ya hala kızın salaklığına gülüyorum ben" diyip kahkaha attı Melis. "Hakan'ı ona kaptıracağımı falan sandı herhalde gerizekalı. Hakan'dan mesaj attığım gibi bara damlamıştı. Dudaklarına yapışacak Hakan'ı beklerken birden Ömer yapışınca nasılda kalmıştı." diyip iyice gülmeye başladı. Yağmur kıkırdasa da sustu hemen.

"Sesli sesli anlatma şunları Melis. Biri duyacak şimdi. Makyajını tazele çıkalım hadi." diyerek ilk defa mantıklı konuştu Yağmur. Ama üzgünüm biraz geç oldu.

"Kim duyacak ya biri olsa çoktan ses vermişti zaten. Onu bırak Hakan'ı nasılda güzel teselli etmiştim ama. Ahh unutamıyorum" dediğinde ikiside kıkırdadı. "Altına girerek evet" lafını duyduğumda ağzım açık kalmıştı. Şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırmış öylece oturuyordum.

"Çok uğraşmıştım ama o anı görsün diye. Ömer Çisem'e atıldığı an Hakan'ı dürteceğim diye neler çektim biliyor musun sen? Çisem'in oyunu farkına varmasına fırsat kalmadan Hakan ayırmıştı zaten"

"Biliyorum Melis biliyorumda bir sus. Ay valla seni dinlemekten ağrılar girdi başıma." diye atarlandığında Yağmur'a içimden katıldım. Her şeyi çözmüştüm ama bunlara iyi bir ders vermek lazımdı. Ses kaydını durdurdum ve ayağa kalkıp üstümü düzelttim.

Yağmur söze "Ay asıl Giray'ın plan" diye başladığında zil çaldı ve sustu. "Aynen aynen" diyerek gülüp geçiştirdiğinde Yağmurda Melis'e katıldı ve iğrenç kötü kız kahkahası yapıp çıktılar. Buna bir ara bende çalışacağım. Çok cool duruyormuş.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin