Multi: Eylül ve tatlış pijamaları
Ayy ben bu bölümü çok sevdim beeee. Valla yazarken heyecanlandım yani fena. Ama sinirlenmek yok tamam mı? Bazı yerler için baya sorry şimdiden.
"Eylül salak mısın?" diye çığıran Selis'le kulaklarımı tıkadım. Mutfağa girmemle bağırılır mı be. Selis'in bağırmasıyla Çisem'de bana dönüp çığlık attı. Hay ağzını...
"Hakan'lar gelecek dedim şu haline bak" dedi sinirle.
"Napıyım geliyorlarsa bana mı geliyorlar? Sana geliyorlar"
"Bu karşılarına pijamayla çıkmanı gerektirmiyor ama"
"Gerçekten çok umrumdaydı" diyerek masanın üzerindeki kurabiyelerden aldım bir tane ve yemeye başladım.
"Kııız sen mi yaptın bunu? Çok güzel olmuş ha. Niye böyle olmuş ki?" dediğimde gülümseyerek saçlarını geriye attırdı.
"Çünkü ben yaptım"
"Hadi canım bende Selis yaptı sanmıştım, çok yapabiliyor ya" diyerek gözlerimi devirdiğimde Selis ordan "Heeey" diye bağırdı. "Bende burdayım ve duyuyorum"
"Ciddi olamazsın" diyerek gülmeye başladım. Ya bunlar çok salaklaştı ya da ben artık olgunlaştım. Bence ikinci. Sizce? Sizce de ikinci dimi? Ama bence birincide mantıklı. Sonuçta mallardı ama hala mallar. Belki mallık seviyeleri artmış olabilir. Evet bu dediklerimden sonra kesinlikle ikinci şıkkı eliyoruz. Ben olgunlaşmış falan olamam. Kafamın içinde kendi kendime kavga ediyorum resmen.
"Eylül çıkar şu pijamaları"
"Çıkarmıcam Çisem" dedim sinirle. "Kendimi birine güzel göstermeye çalışmıyorum sonuçta"
"İyi kaptır Kerem'i Aslı'ya" dediğinde istemsizce gözlerimi devirdim. Tekrar.
"Sanki kaptırmadım da"
"Kaptırmadıysan da bu geceden sonra kesin kaptıracaksın." diyerek gülmeye başlayan Selis'e sinir bir şekilde gülümsedim.
"Susar mısın? Sevgilisinden ayrılanlarla ilgilenmiyorum"
"Susar mısın? Okul değiştirdiği halde sevgili yapamayanlarla ilgilenmiyorum"
Göt olmanın verdiği hüzünle dudağımı büküp elimi kurabiyelere uzattım ve Çisem elime vurdu.
"Düşene bir de sen vur zaten!"
"Sana mı yaptım ben onu Hakan'a yaptım" dediğinde gülmeye başladım.
"Nerden geldi bu Hakan aşkı?"
"Sanki hiç gitmişti de geldi diyorsun kanka" diyerek kahkaha attı Selis. "Kız aylardır deli divane"
"Kanka senin banyo yapmanada gerek kalmıyordur ha" dedim ciddi bir şekilde.
"Ne alaka lan?" diye kaşlarını çattı Çisem de.
"Sırılsıklam aşıksın ya"
Selis'le hayvan gibi anırırken yumruğunu uzattı ve tokuşturduk. Daha sonrada patlama efektini yaptığımızda Çisem bize resmen "Siz benim arkadaşım olamazsınız" diye bakıyordu.
"Onlar gelmeden bir kahve içelim de fal bakalım" dedi Selis.
"Çisem hadi yap" diyerek en yakınımdaki sandalyeye oturdum.
"Niye ben yapıcakmışım? Selis istedi Selis yapsın"
"Senin evin olduğundan olmasın?" diyerek tek kaşını kaldırdı Selis. Üşenmeden ayağa kalkıp yanına giderek kafasına vurdum. Benim yanımda sen tek kaş kaldıramazsın arkadaş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEKİ SEN
ChickLitBir insanı her şeyden çok sevip aynı anda nasıl nefret edebilirsiniz?