BS/54

2.2K 68 12
                                    

Arkadaşlar artık tekrar uzun bir süre bölüm yok. Haberiniz olsun şimdiden. İyi okumalar.

Multi: Semih

Okulun kapısında Nehir'i beklerken ağaç olmuştuk. Tüm okul boşalmıştı ama ben ekildiğimizi kabullenmek istemiyordum. Kerem'ler 'bu saçmalıkla' daha fazla uğraşamayacaklarını söyleyip gitmişlerdi. Sensin bu saçmalık demiştim tabi ama gülerek hareket çekmişti. Allah'ım nasılda hayallerimdeki ilişki!

Bize doğru cool bir tavırla yürüyen Semih'e baktım. Yüzünde yine o 'Ben bir numarayım' sırıtması vardı. Kankam diye demiyorum çok egoisttir kendisi.

"Gitti değil mi?" dedi umutla yanımıza gelince. "Sınıftan zil çalar çalmaz çıktıda"

"Sanırım" diye karşılık verdi Selis omuzlarını düşürerek.

"Yeeesss beee" diye bağırmasıyla kaşlarımı çattım.

"Ne var sizin böyle aranızda?"

"Kesinlikle hiç bir şey yok ve olmayacakta. Uğraşma Eylül"

"Bana Nehir'in ev adresini bulmak için 5 dakikan var" dediğimde kaşlarını kaldırdı. "Hadi ya" dedi alayla. "Bendeki tehdit hakkını bugün doldurdun güzelim"

"O zaman 6 yaşına kadar altına kaçırdığını Selis millete söyler" diyince gözleri büyüdü.

"Tehdit hakkın bitti demiştim" dediğinde "Yok kanka" dedim direk.

"Bu benim değil. Selis'in tehditi"

"Evet. 2 dakikamı bile almaz" diyerek telefonunu çıkardı Selis'te.

"Tamam tamam sakin ol ve o elindeki telefonu bana ver evlat" diyerek elini uzattı Semih.

"Adresi bulman için 3 dakikan kaldı" dedi Çisem. "Hızlı ol bence"

"Allah'ın cezaları" diyerek telefonundan bir yerlere basıp, telefonu kulağına götürdü.

"Alo?"

"Bana Nehir'in ev adresi lazım"

"Uzatma Cenk"

"Nerden bulursan bul, iki dakikan var" diyerek yüzüne kapattı telefonu.

"Çok sert" dediğimde "Sizin hıncınızı başkalarından çıkarıyorum" dedi.

"Nehir çok güzel kız. Neden istemiyorsunuz birbirinizi anlamıyorum" dedi Selis.

"Çünkü kız tam anlamıyla baş belası" dediğinde "Neden anlaşamıyorsunuz?" diye atladı Çisem.

"Ya bu" diye tam başlamıştı ki gelen mesaj sesiyle telefonuna baktı. "Adresini sana yolluyorum" diyerek bir kaç tuşa bastı ve benim mesaj sesim duyuldu. "Eve gidip uyuyacağım" dediğinde "8de bu bizde ol" dedim direk.

"Bu gece için enerji toplamam gerekecek"

"8" dedim bastırarak.

"8" diye karşılık verdi bıkkınlıkla. "8den ilk defa bu kadar nefret ediyorum"

"Söylenmede git" dedi Çisem.

"Sizi öpmüyorum. Belanızı bulmuşsunuz zaten" diyerek yüzlerimizi gösterdi. Gülümsedim.

"Biz de sana belanı buldurmaya çalışıyoruz canım"

O söylene söylene giderken bizde arabaya yerleştik. Adresi Çisem'e gösterip arkama yaslandım. Arkadaş barları ararken tüm yolları ezberlemişti tabi. Pek zorluk çekmeden buldu evi.

Çisem bir apartmanın önünde durunca indim direk. Kızın soyadını okulda sınıfına giderek öğrenmiştim. Zilde isimlere bakarken Büşra Göksu'yu görünce bastım. Kapı "Kim o?" diye sorulmadan açılmıştı.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin