BS/57

1.1K 40 14
                                    

Arkadaşlar üniversite yerleşme hazırlık alışma falan o kadar uzun sürdü ki yazmaya gram vakit bulamadım ama sizide daha fazla bekletmekte istemedim ve en azından kendimiteselli etmek için upuzun bir bölüm yazdım. Umarım seversiniz. Yorumlarınızı mutlaka bekliyoruuuuum...........

Multi bölümde Selis. Yeri geldiğinde oraya yazdım açın bakın acayip şeker oluyor:D


-------------------------

"Çiğdem Teyze valla kimse senin kadar iyi yapamıyor bu kısırı" diyen Giray'ın ensesine bir tane vurdum hemen.

"Annemede aynısını söylerken duydum seni, şerefsiz misin sen?"

"Kanka senin annenden çok güzel yapıyor da  şimdi Çiğdem Teyzeciğimin ki bir ayrı oluyor" diyince Çiğdem Teyzeden bir "Ayyyyy" lafı geldi tabi direk.  "Ben ananı arıyayım da azıcık kıskansın"

"Ara kız" dedim hemen. "Bayadır yapmıyordu, belki hırsından yapar" dediğimde  hep beraber gülmeye başladık.

"Neyse hazırlanayım da çıkayım bari bende size gideyim"

"İyi madem bizde mutfaktan çıkalım artık şiştim" dedi Çisem.

"Ben çıkmak istem,istemiyorum Selis beni öldürür" diyince kahkaha attım. "Muhtemelen" diyince "Neyse Çisem kankam beni korur dedi"  dedi.

"Yaa yaa tabi Seliste öyle diyordu."

"Ne kadar iğrenç kankasın" diye döndü direk Giray.

"Kim iğrenç?" sesiyle kapıya döndüm.

"Hoş geldin reiiis" dedim direk.

"Yavşama"

"Hoş geldin gönlümün efendisi" dedi Çisemde Semih sandalyeye otururken.

"Sende yavşama" diyerek  göz devirdi Semih. Çisem direk bana dönerek kaşlarını kaldırdı. "Yemedi"

"Yemedi" dedim bende kaşlarımı kaldırarak aynı şekilde.

"Hoş geldin yavşak" diyerek yumruğunu uzattı Girayda. Bana şimdi gör bak bakışları atıyordu bir yandan da.

"Hoşbuldum kardeşim" diyerek yumruğuna vurdu Semih.

"Oha torpile bak" dediğimde Çisemde Semih'in saçlarını karıştırdı.

"Oyy  oyy benim yavru kuşum küsmüş mü bize"

"Bununda yavru kuşluk bir yanı kalmadı  ki" dedim direk. İkiside sinirlli bir şekilde bana dönünce birden gözlerim pörtledi. Sonra hemen şirince gülümsedim tabi. Tatlı kız imajı. "Yaani şu kaslara bak"  diyerek kol kaslarını tuttum. "Sık bakayım"

"Valla son anda yırttın kanka" dedi Giray direk.

"Şşş" dedim hemen.

"Sen varya şerefsiz olmasan çok sıçardın" diyerek gülmeye başladı Semih.

"Sen şerefsizsin, yine sıçıyorsun"dedi yine kapıdan bir  ses.

"Ayy  sende  mi burdaydın ya?" dedi Semih bıkmış bir sesle.

"Evet" dedi Nehir direk ve Çisemin götünün yanına götünü sığdırdı.

"Hayır götün kocaman, düşürüceksin kankamı" diyerek Çisem'i kolundan tutmaya başladı Semih. Bu hallerine  kıkırdadım. Resmen Keremle ben yaaa!

"Sanki tutabiliceksin düşse" dedi Nehir.

"Tutucam tabi" demesiyle önce Semihten sonra Çisemden bir çığlık yükseldi. Ne olduğunu anlamamla kahkaha atmaya başladım. Nehir alttan Semihe tekme attıktan sonra Çisem'i ittirmişti. Böylece Semih refleks olarak bacağını tuttu ve Çisem'i bıraktı. Tabi Çisemde yerde.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin