BS/44

3.3K 187 33
                                    

Multi:Selis, Kerem'in son lafından sonra- sndkdkdkdkd okuyunca anlayacaksınız. Dönün tekrar bakın bitince :Dd

--------------

SELİS'TEN

Salakça bir edebiyat sınavını atlatmış ve Eylül'süz bok gibi geçen bir günü arkamızda bırakmıştık. Şimdi de Hakan'ın evinde oturmuş, nescafeleri yapmasını bekliyorduk.

"Kağan'ı görmedim bugün" dediğimde Giray yandan bir sırıtma gönderdi.

"Kerem komalık etti, normaldir"

"Çıkamasın o komadan" diye söylenen Çisem bir yandan da çantasını karıştırıyordu. En son aradığını bulamayıp sinirle yere attı çantayı.

"Noluyor?" dediğimde "Toka yok" dedi sertçe. Kolumdaki tokayı çıkarıp ona attım. Havada tuttuktan sonra at kuyruğu yaptı saçını. Kendi saçımda örgüydü ama sabahtan beri öyle olunca öndeki saçlarım çıkmıştı. -multideki gibi-

Hakan elinde kahvelerle gelip bize servis yaptıktan sonra yerine oturdu. Burukça gülümsedikten sonra elindeki kahveden bir yudum aldı.

"Eylül olsa şimdiye laf atmıştı bana 'Senide Çisem'e istemeye gelelim bir ara' diye"

Hepimizin yüzünde bir gülümseme oluşurken Kerem devam etti.

"Yok kardeşim, asıl bana olan sinirinden eliyle saçlarını arkaya ittirip söyleniyordu"

"Hepiniz yanılıyorsunuz" diye atladı Çisem. "Şimdi sırf ben saçımı topladım diye saçını toplayası gelir zorla kafamdaki tokayı alırdı"

Kendimi tutamadan kıkırdım. "Banada yan gözle bakıp kaşlarıyla Giray'ı gösterip dururdu" dediğimde Hakan anlamadığından kaşlarını çattı. "Kahve varya elimizde"

"Hee" diyerek gülmeye başladı.

"Benim kankalarımın efendisi benimle googledan iğrenç esprileri okuyup kahkaha atardı bir kere" diyince Giray hepimiz aynı anda "Yapardı" dedik. Yapar mı yapardı. Sanki yapmadığı şey.

"O bir gelsin, ben ona yapacağımı biliyorum" dedi Kerem sinirle.

"Hoopp" diye atladı Çisem. "Sana bundan sonra biraz müsade canım"

"Ne diyorsun?" dediğinde elimdeki kahveden bir yudum aldım.

"Eylül'ü hakettiğini kanıtlıcaksın diyor"

"Oha amınakoyim daha sevdiğimi bile söylemedim" diyince "Allaaaaaaaaahh" diyerek oturduğum yerden kalktım.

"Az önce ne dedin sen?" diye bağırdığımda Giray'da benimle beraber kalktı. Kerem'in önüne durmuş, ona doğru eğilmiş yüzüne bakıyorduk.

"Seviyorum mu dedin?" diyince Kerem benim kafamın sağından, Giray'ın kafasının solundan ittirerek kafalarımızı tokuşturttu. Ben kafamın sol tarafını tutarken, Girayda sağ tarafını tuttu ve birbirimize dudaklarımızı bükerek baktık. En şapşirik çift ödülü bizee.

"Eğer geri gelirse söylersin tabi" dedi Çisem sinirle. "Hayatımda tanıdığım en gerizekalı insanlarız"

"Öyleyiz" diye destekledi Kerem'de.

"Ulan kıza nasıl hissettirmişiz ya?" dediğinde Giray, "Aslında öyle hissettirmedik" dedim. Hepsi bana döndüğünde devam ettim.

"Kağan'ın söyledikleri çok kafasına takıldı, psikolojik baskı kurdu kendi üzerinde. Ben tanıyorum arkadaşımı. Her zaman ki gibiydik hepimiz, dalga geçmelerimizi gerçek algıladı o kadar" dedikten sonra Çisem'e döndüm.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin