BS/47

3.6K 191 22
                                    

Ya böyle uzun uzun yorum yapanlarınızı yiyesim geldi geçen bölüm. Ne güzel şeyler yazmışsınız öyle yaaa:') Valla bu bölümde isterim ben. Çünkü çok güzel bir bölüm oldu. Ama bir dahaki bölüm daha bir efsane olacak. Kafamda kurgusu hazır bile. Ama biraz uzun olucağından bundan biraz daha geç gelebilir. Çok uzattım bee.

Multi: Hakan'ın o sondaki coolluğu:D

--------------

"Ya resmen sadece kendilerini etiketlemişler" dedim sinirle Giray, Hakan ve Kerem'in instagrama attırdığımız toplu fotoğrafa bakarken. "Fizik sınavından sonra daha ne bu kadar ağır gelebilirdi bilmiyorum"

"Kıskançlıktan ne yapacaklarını şaşırmışlar" dedikten sonra bacak bacak üstüne atarak telefonuyla ilgilenmeye devam etti. Hepimiz sevdiceklerimizin profilinde attığı fotoğrafa bakıyorduk. Ya sadece birbirlerini etiketlemişlerdi.

"Oha" diye anırdım gördüğüm şeyle "500 yorum almış" diyerek hemen bir önceki sayfaya geldim. Gözlerim pörtlerken bir çığlık attım. "Bu takipçi sayısını neresiyle yapmış lan?"

"Kaslarıyla" diye telefondan başını kaldırmadan konuştu Çisem.

"Biz alıştık sende alışırsın" diyede devam etti Selis. Sinirle yorumlara girip en başından itibaren okumaya başladım. Şuan öğle yemeği yemekten daha cazip geliyordu bu. Her bir yorumda sinirden saçlarımı yolasım geliyordu.

"500 tweetin 300ünde çocuğa ilan-ı aşk etmişler ulan" dediğimde Çisem bir kahkaha attı.

"Hemde sen Kerem'i böylesine süründürürken" diyince sırıtıp okumaya devam ettim yorumları.

"Bak bak bana tipsiz demiş, kızım ben seni bulmaz mıyım?" diye bağırıp kızın profiline girdiğim sırada birinin telefonumu elimden çekmesiyle kaldım yerimde.

Yan tarafıma sandalye çekilmesiyle oturan Kerem'in koluna hızla vurup telefonumu almaya çalıştım.

"Napıyorsun sen?" diyerek güldüğünde "Kız bana tipsiz demiş" dedim sinirle.

"Doğru demiş" dedikten sonra telefonu benden iyice uzaklaştırmasıyla kaşlarımı kaldırdım.

Selis'le aramıza geçen Giray "Sen yandın be abisi" derken Çisem ve Hakan Kerem'in dediğine anırmakla meşguldü. Selis'te.. Harbi Selis ne yapıyordu o telefonla?

"Tost istiyorum" dediğimde suratıma aval aval bakarken "Şimdi" diye ekledim hemen.

"Fesuphanallaaah" diyerek oturduğu yerden yavaşça kalktığında "Telefon" diyip elimi uzattım. Sinirle telefonu elime bıraktıktan sonra sıraya doğru ilerledi. Arkasından masada bir kahkaha koparken dönüp kısa bir bakış atınca kendi kendimize susmuştuk tabi ama orayı çaktırmak istemiyorum.

Kıza girmekten vazgeçip diğer yorumları okumaya başladığımda sonunda keyfim yerime gelmişti. Kerem'ler dışında bana iltifat eden bir sürü bir sürüde erkek varmış. Oh rahatladım be!

Çisem ve Hakan güzelce aralarında sohbet ederken bende mutlu olmuş öyle sırıtarak oturuyordum yerimde. Giray'sa kafasını uzatmış Selis'in telefonunda ne olduğuna bakmaya çalışırken Selis telefonu kendine çekerek devam ediyordu işine.

Sonunda Kerem bir tepsi içinde tostumu önüme bırakınca "İce tea" dedim yüzüne bile bakmadan.

"Emredersin" diye tısladıktan sonra gidip ice teami getirip masaya koydu. Sonra tam oturuyordu ki "Duur" diye bağırdım.

"Ne var?" diye ters bir şekilde sorunca "Bu limonlu" dedim.

"Ee?" diye kafasını iki yana sallayarak sorunca "Ben mangolu istiyorum" diye açıkladım.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin