BS/14

5.3K 153 2
                                    

Multi çok tatlış olmamış mııı? :)

"Bildiğin kovdun yani evden öyle mi?" diyerek bir kahkaha daha attım. "İnanamıyorum ya. Sen ve Hakan'ı kovmak?"

"Dalga geçme Eylül ya, ben burda sana Serdar Ortaç şarkısı eşliğinde ağladım diyorum sen ne diyorsun?" diye dudak büzdüğünde kendimi yatakta geriye bıraktım ve yatar poziyona geçtim. Selis'te uzanıp başını göbeğime koyarak yattı.

"Bende diyorum ki bu kız neden okula gelmedi bugün" diyen Selis'e döndü Çisem.

"Of moralim bozuk, uğraşmayın" diyerek kafasını yastığa bastırdı. Bu halini görünce Selis'le birbirimize baktık. İkimizde aynı şeyi düşündüğümüzü anlayınca başımızla onayladık ve "Allah Allah Allah Allah Allah" diye bağırarak Çisem'in üstüne atladık ve gıdıklamaya başladık. Okul biter bitmez Çisemlerde almıştık soluğu.

"Tamam yeteeer! Ahahahahah ya bırakın tamam ya" diye bize engel olmaya çalışan Çisem'e "Dışarı çıkacağız kabul mü?" diye sordum. "Hayır" dediğinde gıdıklamaya devam ettim ve "Kabul müü?" diye Selis bağırdı bu sefer.

"Allah kahretsin! Tamam kabul tamam" sözünü duyduğumuzda bıraktık ve Selis'le dolabın önüne geçtik. Çisem ise yatakta soluklanıyordu.

"Bunu mu giysem?" diyerek kot eteği gösteren Selis'e döndüm. "Saçmalama hava karardı." dediğimde gözlerini devirdi. "Tamam anneciğim"

Dolapta bulduğum krem rengi dar pantolonu Selis görmeden kaptım ve koluma astım. Daha sonra üstüme bir şeyler bakmaya başladım. Düz bembeyaz bir tshirt bulduğumda onuda hemen aldım. Zaten beyaz converselerimle gelmiştim. Kiraz çürüğü kapşonluyu üşürüm diye aldığımda odadaki koltuğa fırlattım ve üstümü değiştirmeye başladım.

Çisem'e baktığımda hala yatakta yatıyordu. Selis ise dolapla aşkta yeni bir evreye geçmişti bakışmaktan. Giyinmem bittiğinde ikiside aynı yerinde duruyordu. Makyajı yapmadan önce dolabın karşısına geçtim. Elime gelen siyah dar parçayı Selis'in yüzüne fırlattım.

"Yuh hayvan!" diye böğürdüğünde kıkırdadım. Yine siyah askılıyı ve mavi siyah kareli gömleği yüzüne fırlattım.

"Banadaaaa" diye bağıran Çisem'e gözlerimi devirdim. Bir makyaj yapmaya bırakmıyosunuz be!

Bu sefer Çisem için bakınmaya başladığımda görüş alanıma açık renk yırtık kot girdi ve elime alıp yatağa fırlattım.

"Kıyafetlerime iyi davran lan!"

"Kaldır götünü kendin seç o zaman" diyip arkamı dönüp ona baktım.

"Aşkım istersen parçala,yırt hepsi senin" diyerek öpücük attı bu defa. Sırıtıp tekrar dolaba döndüm. Elime gelen borda tshirtü fırlattım bu sefer.

"OHA!" diye bağırdığında dönüp tek kaşımı kaldırmaya çalıştım ve yine beceremedim. Çisem dudaklarını birbirine bastırdığında sustuğunu ifade etsede ben yinede tek kaşımı kaldıramamın acısını Selis'in kafasına şaplak atarak çıkardım.

"Ya ne yapıyorsun be?" diye çirkefleştiğinde "Tek kaşımı kaldıramadım yine. Sinirliyim sus" diyerek atarlandım karşılığında. Güldü.

"Şurdan kendine bir hırka seç" diyip makyaj yapmak için aynanın karşısına geçtim. Eyelinerimi ilk defa doğru düzgün çektiğim için kendimle gurur duymayı kısa kesip rimelimide sürüp telefonumu cebime sıkıştırdım. Saçlarımı açarak öne doğru eğildim ve karıştım. Kafamı kaldırdığımda daha düzgündü. Aynadaki halime gülümseyerek kendimi yatağa attım ve kızları beklemeye başladım.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin