BS/31

4.8K 183 18
                                    

Multi:Eylül

Geç oldu biraz ama geç olsun güç olmasın sjdkdkdkdkdk

Havalar giderek soğumaya başlamıştı ve bende bu yüzden koyu bir kotla uzun kollu üstünde siyah italik yazılar olan bordo bir tshirtü üstüme geçirdim. Ayağıma bordo converselerimi giydikten sonra çantamı da hazırladım ve makyajımı yapmaya başladım. Saçım zaten düzdü.

"Kerem'le mi?" diyerek kapıya yaslanarak bana bakan anneme aynadan bir bakış attım.

"Hayır tabiki"

"Neden çok iyi bir çocuk ama" diye imalı bakışlar atmasını takmadan eyelinerı bir gözüme çektim düzgünce.

"Sevgilisi düşünsün"

"NE" diyerek bağırmasıyla elim kaydı ve ikinci gözüme resmen gebermiş oldu.

"Anneeeğğğğ, napıyorsun ya?"

"Sevgilisi varsa ne geldi buraya?" diye atarlanmasıyla gıcıkça gülümsedim.

"Noldu? Evlendiricek miydin?"

"Evet" dediğinde "ANNE" diye bağırdım.

"Gelinlik bile bakmaya başlamıştım" diyerek dudak büzdüğünde "OHA" diye bağırdım.

"Şakaydı sadece" dediğinde elimdeki ıslak mendille sağ gözümü silmeye çalışıyordum ama eyeliner iyice dağılmıştı. Of anne ya!

"Sen yine yakınlarında dur kale boş olunca atarsın golünü" dediğinde şaşkınca baktım anneme.

"E yok artık, erkekler birbirlerine kızlar in diyolar anne bunu"

"Aman canım ne fark eder?" diyerek yanıma kadar geldi.

"Kimle çıkıyorsun o zaman bu gece?"

"Giray'la" diye cevapladığımda eyelinerı tekrar aldım elime.

"Selis'in ki değil mi o?" dediğinde "Sakın söyleme Selis'e" dedim hemen. Eyelinerı çekme işim bittiğinde tamamen anneme döndüm.

"Çocuk ölüyor aşkından, bizimki de kabullenmiyor aralarını yapıcam"

"Aferin kız, işe yaramaz falan diyoruz arkandan ama bak yarıyormuşsun arada"

"Sen teyzemin yanına mı dönsen ya?" dedim sitemle. Bu kadın beni öldürecek!

"Babanla yaşa sende" dediğinde hemen elimi masaya vurdum.

"Aman Allah korusun"

Kendime aynada son biz kez bakıp çantamı taktım.

"Oldu bence ya" dediğimde annem gözlerini devirdi.

"Nereye oldu nereye? Hani montun?" Şimdide gözlerini devirme sırası bana gelmişti.

"Ne montu ya?"

"Donucaksın al yağmurluğunu bari" dediğinde el mecbur gri yağmurluğumu çıkardım dolaptan geçirdim üstüme.

"Çıktım ben artık" dediğimde kafa salladı.

Kapıdan çıkmamla yüzüme esen soğukla iyiki annemi dinlemişim dedim. Hemen bahçe kapısından da geçip Giray'ı aradım. Saniyesine açmalısıylada başladım bağırmaya.

"İki saattir bekliyorum evin önünde! Nerdesin sen ya? Ağaç oldum!" dememle gülmeye başlaması bir oldu.

"Hem suçlu hem güçlü! Ya bir de gülüyor yüzsüz yüzsüz" Evet daha yeni çıkmış olmama rağmen iki saattir bekliyormuş havası vermek en sevdiğim.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin