Multi: Eylül
Aslı'yla atışmamın üstüne ilk dört dersin çok sıkıcı geçmesiyle yemekhaneye gitmeden önce soyunma odasına indik. Selis giyinmeye başlarken bense kaloriferin üstüne oturdum ve başımıda duvara yasladım.
"Hala inanamıyorum" dediğinde "Ha?" diye sordum birden.
"Dinlemiyor musun sen beni?" dedi altına siyah eşofmanı geçirirken.
"Dalmışım"
"Giray'ın Tuna'yı dövmesi diyorum. Ne sanıyorsa kendini gerizekalı" dediğinde istemsizce kıkırdadım.
"Eski sevgilin sanıyor olabilir mi?"
"Evet, 'eski' sevgilim" diye 'eski'ye baskı yapınca omuz silktim.
Herkes ayrı dengesizdi zaten. Kimseyle uğraşacak havamda değildim bugün yeterincesini kaldırmadım mı? ALLAH AŞKINA SEVGİLİYİZ DEDİ KIZ!
Gözlerim yavaştan dolmaya başlarken Selis'in sorusuyla hemen gözlerimi kırpıştırdım.
"Hazırlanmayacak mısın?"
"Giyiniyorum şimdi" diyerek kaloriferin üstünden kalkıp çantamdan eşofmanlarımı çıkardım.
"Neyin var senin?"
"Neyim var sence?" diyerek tek kaşımı kaldırmaya çalıştım. Tabiki yine beceremedim. Neyse ki bizden başkası yoktu.
"Aslı'yı fazla takıyorsun" dediğinde omuz silktim tekrar.
"Gerçekten o kız tam bir sümsük" diyerek beni güldürmeyi başarınca gururla gülümsedi.
"Sümsük ne alaka ya?" diye gülerek sorduğumda "Bilmiyorum" dedi. "Sadece seni güldürmeye çalışıyordum, anlamıyla ilgilenmiyorum"
Kısa bir kahkaha attığımda oda gülmeye başladı ve bende gri, siyah çizgili adidas eşofmanımı giydim. Üstüne beyaz bir tshirt ve vazgeçilmezim olan yine siyah bir kapüşonluyu giydim.
"Ay yok ben delireceğim" diye içeri giren Çisem'le ona döndüm.
"Hayırdır?"
"Hayırdır ve bizim burada olduğumuzu nereden anladın?" diye sorumu tekrarlayıp üstüne yeni bir soru ekleyen Selis'e karşılık Çisem ona ezici bir bakış atıp "Lütfen" dedi.
Selis başını iki yana salladığında ikisinin bu hallerine bakıp kıkırdayarak Çisem'e döndüm.
"Noldu?"
"Melis'le Hakan ayrılmış. Melis'te üstümü yürüdü" dediğinde gözlerim pörtledi birden.
"Sen ne yaptın?" diye sordum direk.
"Hiç bir şey" diyerek omuz silktiğinde Selis'in de dikkatini çekmişti. İkimizde anlamsızca bakarken bize yine o bakışlarından attı.
"Bir şeyler tabiki yapardım ancak sanki o an dünyadaki en harika olay olmuş gibi geldi. Tüm sesler sustu falan. Bana tam olarak nasıl hakaret ettiğini pek duyamadım. Söylemem gereken her şeyde olaydan sonra aklıma geldi" diye tek solukta konuştuğunda Selis kaşlarını kaldırdı.
"Ve delireceksin çünküüü?"
"Havalı bir giriş olsun istedim" dediğinde çantamın içinden fizik kitabını alıp ona fırlattım.
"Daha güzel bir cevap beklemiştim" diye sitemle konuştuğumda koluna çarpıp yere düşen kitabı aldı, iğrenerek baktıktan sonra yavaşça bana attı. Zaten isabetim hiç bir zaman iyi olmamıştı.
"Onu bana fırlatmak yerine çözmek için kullanmalısın" dediğinde "Ciddi misin" tarzı bakışlarımı gönderdim.
"Bravo gerizekalı" diye alkışlamaya başlayan Selis'le bende ona katıldım. Üçümüzde kahkahalarla gülmeye başlamıştık. -Bunu yazarınız olaraktan ben ve salak sınıf arkadaşlarım her gün on beş bin defa yapıyoruz arkadaşlar çok eğlenceli ajkkskskdk-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEKİ SEN
ChickLitBir insanı her şeyden çok sevip aynı anda nasıl nefret edebilirsiniz?