BS/37

4.4K 197 30
                                    

Multi:Giray

Çok çok çok mükemmelli bölüm olduuu. İnşallah beğenirsiniiz.

"Biraz daha ağlarsan ağzına Çisem'in 3 ay önce aldığı çikolataları tıkıcam" diyerek bağırdığımda Selis daha şiddetli ağlamaya başladı.

"Yaa öküüüüüz" diye böğürdüğünde bir yandan da burnunu siliyordu. "Önümde resmen kızı yedi bitirdi ben şimdi 3 ay önceki çikolatayı yesem nolucak?"

"Allah'ım sana geliyorum" dedikten sonra kendini yataktan attı Çisem.

"Öldün müü?" diye bağırdı Selis burnunu çekerken.

"Evet"

"Al işte Çisem'de öldü" diyerek iyice haykırarak ağlamaya başlayınca içimden 10a kadar saymaya başladım. Bu kız beni delirtecekti. Saat olmuş gece 2 bu hala başında bizi tutmuş ağlıyordu. Hayır ilk başta oturup destek olsamda saat ilerledikçe içki içmiş gibi olmaya başlamıştı. İçmemişti de. Bu kafa nerden geliyordu hiç bir fikrim yok.

"Valla ölmedim" diye ayağa fırlayan Çisem'le gülmeye başladım.

"Al işte bir de gülüyor" dedikten sonra beni göstererek ağlamaya başladı. Ciddiyim delirecektim. MANYAK!

"Ee yeter ama" diyerek yataktan kalktıktan sonra onun üzerine giderek zorla yatağın içine sokturdum ve üstüne yorganı çektim.

"Güzelce uyuyorsun ve sabah konuşuyoruz"

Odadan çıktığımda Çisem'de ışığı kapatarak peşimden çıkmıştı. Uykusuzluktan başım dönmeye başlamıştı. Bu sefer bizim evdeydik ve annem tabiki çoktan uyumuştu. Babamın aradığını daha anlatmamıştım anlatacağımı da düşünmüyordum açıkcası. Onu üzmekten başka bir işe yaramazdı bu.

Çisem'le odama geldiğimiz gibi o direk koltuğa ilerledi ve bende hemen yatağıma yattım. Niye koltuğa gitti bende bilmiyorum valla. Sonrasında zaten bunu düşünmeme bile vakit kalmadan uyudum.

------------------

"Yaaa geç kaldık geç kaldık işteee"

Kendi evimde yine Çisem'den aldığım kıyafetleri giydikten sonra hemen hızla rimel sürüp aşağı indim koşturarak.

"Anneeeğğğ niye uyandırmıyosun anneeeğğ"

Ses gelmeyince onunda uyuduğunu anlayıp botlarımı giydim hemen. Selis'i zaten uyandırmamıştık. Gelmese daha iyiydi. Çisem'de hızla merdivenlerden indiğinde kendi botlarını giyerek çıktı. Hızla arabayı bindik ve okula sürmeye başladı.

"Hadi hızlı hadi hadi" diye tezahürat yapmak istesemde sustum. Kendi evimden yine Çisem'in götümde biten eteğiyle çıkmıştım ve ya Kağan ya da Kerem'den dayak yiyeceğim kesinleşmişti. HOOOPPP! Kim Kerem'den dayak yiyor bir sn?

"Ya koş kızım koş" diye bağırdı arabadan inerken Çisem. Bütün coolluğumuz yerle bir ya.

"Geliyoooommm" diye bağırdım peşinden koşarken. Bu etekle ne kadar koşulursa işte. Zil çalmıştı çoktan ve bahçe bomboştu. Okulun içine girince henüz öğretmen zilinin çalmadığını farkettim. Herkes daha sınıflarının önündeydi. Sınıfa koşarken birine çarpmamla koştuğum yolda geriye uçuyordum nerdeyse.

"Ya gerizekalı çekil önümden" diye bağırıp ben sağa adım atarak yanından geçmeye çalıştım. Hem çekil diyorum hem ben yolumu değiştiriyorum. Ah göt korkusu. Sen nelere kadirsin?

"İlk günden bu yana hala aynı sakarsın" lafını duyunca arkamı dönüp çarptığım kişiye baktım.

"Aynı senin öküz olduğun gibi"

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin