Multimedia:Kerem
Benimde Kerem'e aşık olduğum doğrudur arkadaşlar sjksdkkdd
Eve geldiğimizden beri kahkaha atıyorduk. Pijamalarımızı giymiş, kızlar gecesine çoktan başlamıştık.
"Melis'i çok fena benzettin be" diyip bir kahkaha daha attım.
"Hayır ben ne ara üstüne atladın onu da anlamadım ki. En son Eylül'ün mal mal gülmesine rezil olmasın diye katılmıştık. Bir çığlıkla kendime geldim baktım Çisem döktürüyor." diyerek bir kahkahada Selis attı.
"Haha çok komik" diyip gözlerimi devirdim. İki arada bir derede banada soktu lafı.
"Atışmayın atışmayıııın" dedi Çisem ağzına bir cips atarak. "Hem beni sevgilimden oyunlarla ayıracak, hem de teselliyi altına girerek verecek he? Yanına kalacak değildi"
"İyi yaptın kardeşim" diyerek destekledik Selisle ve üçümüzde cola dolu bardaklarımızı çarptırdık.
"Hakanla ne olacak şimdi?" diye bir soru yönelttim bu sefer.
"Offf" diyerek kendini geriye attı ve böylece yatmış oldu. "Süründüreceğim kesin, ama daha ne yapıcağıma tam karar veremedim. Çok tatlı gülümsüyor, kıyamıyorum"
"Hakediyor hakediyor şöyle güzel bir süründür. Böyle erkeklerle kıskandır falan. O öküz değil çünkü kıskanır. Semih kolunu atsın sana yanından geçerken bu öylece geçmez hem" dediğinde Selis'e kocaman bir kahkaha attım. Semih Selis'e kolunu attığı zaman Giray'ın tepki vermemesine bozulduğunu biliyordum işte.
"Hoşlanıyor musun sen bu Giray'dan?" diye birden sordum. Önce dondu kaldı, sonra yalancı kahkahalarına başladı. Hee biz salağız anlamayacağız. "Yoo, neyinden hoşlanacağım o salağın"
"Bana öyle geldi de" dediğimde öyle bir bakış attı ki sustum. Tam colayı ağzıma götürmüş içiyordum ki "Asıl seninle Kerem'e ne diyoruz?" diyerek beni vurdular bu sefer.
Colanın soluk boruma kaçmasıyla öksürmeye başladım. Selis'te gülerek "Helal, helal" diye vurdu sırtıma.
"Kerem ne alaka be?" diyerek çirkefleştim bir anda. Cevap vermeden de devam ettim. "Uyuyabilir miyiz artık 1 haftadır erken kalkıyoruz ve benim uykum geldi" diyerek esnedim.
"O zaman dikiyoruz kafaya" dedi Çisem elindeki bardağı göstererek.
"Dikiyoruz ulan!" dediğimde kıkırdadık. Eee uykumuz var nasıl böğürelim.
"Şu 3 salağa gününü göstermeye" dedi Selis ve Çisemle beraber onu tekrar edip bardakları tokuşturduk. Görende içki içiyoruz sanacak. Cola lan bu hatta kola. Bardakları diktikten sonra masada ki abur cuburları toparladık. Ben makineye bulaşıkları yerleştirirken Selis'le Çisem ise masada oturuyordu. Hainler!
"ÇİSEEEĞĞĞMMM"
Bu ne lan? Noluyor savaş mı çıktı?
"ÇİSEM AÇ KAPIYI EVDESİN BİLİYORUM"
"Hakan'ın sesi değil mi bu?" diyerek ayağa fırladı Çisem. Hep beraber cama koştuk. Dışarıda gözlerimi gezdirirken gözüme Hakan çarptı. Salak salak sallanarak "Çiseeeğğğmm" diye bağırıyordu. İçmiş la bu!
"Giray'ı arıyorum" diyerek içeriye koştu Selis. Zaten aramak için fırsat kolluyordu, onun için iyi bir bahane olmuştu ama bu numarasını ne ara almıştı ya?
Çisem'in "Birileri olay çıkarmadan şunu yukarı getirelim." demesiyle hemen kapıya koştum. Panduflarımla dışarıya attım kendimi. Çisemde peşimden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEKİ SEN
ChickLitBir insanı her şeyden çok sevip aynı anda nasıl nefret edebilirsiniz?