BS/56

1.8K 55 13
                                    


Arkadaşlar multi olayda geçen fotoğraftadır saygılar akdksk

Ve evet çok beklettim biliyorum ama çok uzun yazdım. Umarım beğenirsiniz veee yorumlarınızı mutlaka bekliyoruumm

-------

Okuldan kaçmıştık kaçmasına ama kimin evine gideceğimiz konusunda çok büyük bir kavga çıkmıştı. Arabaların yanında durmuş kime gideceğimizi tartışıyorduk. Daha doğrusu onlar tartışıyordu bende Çisem'le o ne giymiş bu ne giymiş diye dedikodu yapıyordum. Napalım ama sıkılmıştık.

"Ya ne demek abi Hakan'a gidelim. O şerefsizin evini bok götürüyor" dedi Kerem yüzünü buruşturarak. "Ben gelmem siz siktirin gidin"

"Iyy kıro" diyip sırıttım. Bana yandan sinirli sinirli bakınca hemen okuldaki kızları incelemeye devam ettim.

"Kerem haklı bende gelmem sana" dedi Semih kıymetlisini arabasının kaputuna yaslayarak. Sözüm ona cool olucak. Yaav he he. -çarpıldı-

"Valla kardeşim kusura bakıcaksan bak. Beni hayatta o eve sokamazsınız" diyerek omuz silkti Giray'da. Uuu durum ciddi. Giray gibi bir umursamaz bile gitmiyorsa o evi düşünmek istemiyorum.

"Ya abi ben pislik bir insan mıyım?" dedi Hakan kendini savunmaya çalışarak.

Üçüde aynı anda "Evet" diyince "İyi amına koyım gelmeyin çok meraklıydık sanki" dedi Hakanda. "Boklu suda boğulun şerefsizler"

"Ya o nasıl bir beddua Hakan ya? Seninle sevgili olduğum için kendimden tiksindim" diye atladı direk Çisem.

"O senin kendi tiksinçliğin hayatım" diyerek öpücük attı Hakan karşılık olarak. Bu dediğine kahkaha atıp yanımda duran Nehir'i dürttüm. Bana anlamsızca bakmaya başladı.

"Öff hala mı küsüz?" dediğimde güldü.

"Şaka şaka" diyince kalçamla kalçasını vurup yana ittirdim.

"Gitsene Semih'in yanına" dediğimde "Saçmasapan konuşma be" dedi.

Selis yandan "Saçmasapaaan cümlelerdeeen, hayatımı mahveden gülmelerden" diyince hemen Çisemle bende atladık. "İnandığım bu onca yeminlerdeeen, elimden kayıp gidenlerdeen" dedikten sonra Nehir'in omzuna kolumu attım.

"Ömrümdeeeennn" dedikten sonra Giray'da bizimle bağırıp "Aldın benii bendeeen" diye bağırdı. Keremde direk kafasına vurarak bizede göz devirdi. Ona dilimi çıkardım direk. Semihse kollarını çiçek yapmış ben tanımıyorum havasında etrafa bakınıyordu.

"Şuan resmen biz kaçıyoruz diye bağırıyosunuz" dedi Hakan bize iflah olmazsınız tarzında bakarken.

"Ayy şu çocuk resmen ilk defa mantıklı konuştu" dedi Selis ve Kerem'le direk yumruklarını tokuşturdular. Sonrada Hakan Selis'e ölümcül bakışlar atarken Seliste Hakana öpücük attı. Çisem direk Selis'in büzülü dudaklarını tutarken "Görmiyim bir daha koparırım duduşlarını" dedi sahte bir kızgınlıkla. Selis sanki korkmuş gibi kafasını hızlı hızlı aşağı yukarı salladı.

"Giray'lara gidelim bari ya" dediğimde Kerem bana direk hareket çekti. Bokum.

"Tamam gitmeyelim" diyerek göz devirdim.

"O zaman Kerem'lere mi?" dedi Çisem.

"Sizi evime alacağımı nereden çıkarttınız?" diyerek gevşekçe sırıttı gevşek sevgilim.

"Senin evine geleceğimizi nereden çıkarttın?" dedim meydan okuyarak.

"Az önce Çisem'den" diyerek kaşlarını kaldırıp indirdi.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin