MULTİ:ASLI
Veeee iştee beklenen Aslı sonunda gelir.... Heyecanla yazdım heyecanla okuyun bakalım. 2 günde 2 bölüm benim için baya büyük ilerleme:D
"Kalbin yok mu dedin yani" diyerek bir kez daha kahkahalarla gülmesiyle bende bir kez daha gözlerimi devirdim.
"Ne var olamaz mı?"
"Kanka yani" diyerek kıkırdamaya devam etti Selis. "Yani sen ve Kerem'e kalpsiz demek çok değişik bir ikili olmuş"
"O kadar da gülünecek bir şey yok ama" dediğimde çalan kapıya bakmak için koltuktan kalkarak kapıya yöneldim.
"Ay bir de Kerem'miş" diyip iyice gülmeye başladığında birden bir sıcaklık bastı.
"Kerem midir sahiden?" diye ona döndüğümde bana malmışım gibi baktı.
"Neden kapıyı açıp bakmak yerine, dönüp bana soruyosun?"
"Umut fakirin ekmeği" dediğimde koltukta iyice yayılmaktan başka bir şey yapmadı.
Bu sırada da ısrarla çalınan kapıya yürümeye başladım. Kapının yan tarafındaki aynada şöyle bir baktım ki... Bakmaz olaydım. Neyse onun Aslı'sı var.
Tipime hiç takmadan kapıyı açmamla karşımda gördüğüm kişi sayesinde müthiş bir çığlık kopardım.
"Annneeeeğğğğğ"
"Kızım biraz daha sıkarsan bir daha sarılacak bir annen olmayacak" dediğinde etrafına sardığım kollarımı biraz gevşettim.
"Sürpriz yapayım dedim" diyip kahkaha attı. "Dayının işleri varmış, çok kalmadı"
"Nerede o dayım? Öpücem valla"
"Çok özlemişsin" dediğinde arkadan "Bahar teyzeeeğğğğğ" diye bir cıyaklama koptu. Üstümüze hayvan gibi atlayan Selis'le kahkahalara boğulduk. Her zaman ki gibi.
"İki kızımda beni çok özlemiş bakıyorum da" diyip ikimize birden sarıldı. Biz de ona sarılırken "Evet" diye yanıtladı Selis.
"Ama Bahar Teyzeciğim valla senin kızın diye söylemiyorum her gece dışarıdaydı. Hem onunla bununla. Bir ara tutturdu evde parti vericem diye. Nasıl zor kurtardım bu evi çöplük olmaktan biliyor musun? Bana çok şey borçlusun" dedikten sonra annemin yanağından öptü.
"Hoop noluyoruz?" diyip bende öptüm annemi. "Benim annem o bir kere" diyerek iyice sarıldım anneme. Annem kahkahalarla gülerken bu kadar gün görmediğim için kıskançlığım tavan yapmıştı.
"Benim üçüncü kızım nerede bakalım?"
"Mal olan mı?" diye sordum direk.
"Pazar pazar evden çıkamazmış" diyerek yanıtladı daha düzgün bir şekilde Selis. Hep beraber annemin bavullarını da alıp içeri geçtiğimizde koltukta ikimizde annemin iki yanına oturduk.
"Serpil'le konuştuk tatildeyken" dediğinde Selis omuz silkti.
"Konuşmadığınız dakika var mıydı sanki?" diyip gülmeye başlayınca annem de şaka dolu bir kızgınlıkla "Eylül'ü aradığım zamanlar da konuşamıyorduk" diye cevapladı. Bununla beraber üçümüzde gülmeye başladık.
"Kimmiş bu Giray Efendi?" dediğinde birden ikimizde sustuk. Gülmelerimiz yüzümüzde donunca annemin gözleri ikimizin arasında gidip gelmeye başladı.
"Kerem'in arkadaşıymış" diyerek bana döndü.
"En yakın arkadaşlarından"
"O zaman iyi çocuk" dedi tek kaşını kaldırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEKİ SEN
ChickLitBir insanı her şeyden çok sevip aynı anda nasıl nefret edebilirsiniz?