BS/52

2.8K 114 15
                                    

Multi:Giray-kalpkalpkalp-
Emin miyim ki ya? Kesin emin olcam mı şimdi? bakışı zkdkdk okuyunca anlıcaksınız dönüp tekrar bakın skdkdkk

"Gençler diyorum ki bu akşam içelim" diyen Giray'la tüm kafalar ona dönmüştü. Hemen başımı iki yana salladım.

"Ben yanımda Kerem varken içmem"

"Hah yanında ben varken içmezmişmiş" dedikten sonra kahkaha attı. "Asıl benim yanımda içeceksin güzelim" diyerekte yanağımdan makas almayı ihmal etmedi. Herkes bu tepkisine gülerken yüzümü buruşturdum.

"Ukala dümbeleği"

"Valla bende yanımda Selis varken içmem aslında haklısın kanka" dedi Giray. "Benim sarhoş halimden yararlanmaya çalışır bu"

Selis kafasını iki yana salladıktan sonra Çisem'lere döndük. Bakalım hangisi istemeyecek?

"Ben" diyerek elini kaldırdı Hakan. Bu haline kıkırdadım. Manyak ya.

"Hayır ben" diyerek bir yapmacıklığı gerçekleştiren Çisem'e ilk tepki Selis'ten "Iııııyyyy" diye bağırarak gelmişti. Çisem hemen ona yastık fırlattı.

"Sen sus be nerdesin aşkım burdayım aşkımcı" dediğinde kahkaha attım. Selis ve Giray tam olarak öyleydi.

Kafama yediğim yastıkla bakışlarım Çisem'e dönerken bir yandan da elim kafama gitmişti.

"Ben naptım ya?"

"Sen kiminle dalga geçiyorsun?" diye cırladı Selis. Allah'ın cezası. "Geçen gün renkli kalem almaya gittiğimizde kalemin rengine Kerem yazarak baktığını farketmedim mi sanıyorsun?" dediğinde gözlerim pörtledi birden. Ya bu kız nasıl kardeş?

Hemen Çisem'in bana fırlattığı yastığı hızla Selis'e fırlattım. "Bir saniye ya" diye araya girdi Çisem. "Burada daha önemli bir şey var"

"Hayırdır? Beynini kullanmaya mı karar verdin?" diyince Kerem'in kolunu çimdikledim ama kahkaha atmaktanda geri kalmamıştım. "Ne? Daha önemli bir şey gelmedi aklıma"

"Aferin best kankim" diyerek benim ona attığım yastığı Kerem'e attı Selis. Anlaşılan bugünün esprisi yastık olacaktı. Her gün ayrı bir şeye takıyorduk kafayı.

"Hayır tatlım ama sen bir dene istersen" dedikten sonra Hakan'a döndü Çisem. "Sen niye benimle içmiyormuşsun?"

"Şimdi içerim giderim senin dışındaki sevgililerimi sana anlatırım falan" dedikten sonra şaşırmış gibi yaptı. "Ah bak görüyor musun? Ağzımdan kaçırdım"

Alt dudağımı ısırıp Çisem'e döndüğümde sırıttığını gördüm.

"İçip içip kapımın önüne gelerek tüm mahalleyi ayağa kaldırdığını unutmadım sevgilim. Yemezler" diyip yanağından makas aldı Kerem'in bana yaptığı gibi.

"Sizde de kim kız kim erkek belli değil" dedi Giray.

"En azından farklı cinsiyetler söz konusu sizin gibi iki kız ilişki içinde değiliz" diyerek karşılık verdi direk Hakan. Bu sözüne benden önce Kerem kahkaha atmıştı. Bende hayvan gibi anırmaktansa kendimi Kerem'in kahkahasını izlerken bulmuştum. Yav bir insanın kahkahasına aşık olmak nasıl mümkün olabilir ki? Kendime şaşıp kalıyorum.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin