Multi: Eylül'ün yemekte giydiği
"Allaaahııımm sonundaaaa" diye bağırarak yatakta tepinmeye başladım.
"Alt tarafı barıştık bu kadar abartma" diyerek göz devirdi Selis. Sinsice sırıtmaya başladım.
"İçin içini yiyor dimi? Şuan burda zıplayamadığın için. Böyle heyecandan için kıpır kıpır ama çaktırmıcam diye sıkıyosun kendini." daha devam ediyordum ki birden çığlık atarak yanıma geldi ve oda zıplamaya başladı.
"Barıştık beeeeğğğ" diye bağırarak zıplarken bende zıplamaya devam ettim. Çisem alt kattan getirdiği çikolatalarla içeri girip bizi böyle görünce "Bensiz miiiii?" diye bir bağırıp hızla yatağa çıktı.
Bağırara bağıra zıplarken yatağın yayları gitmek üzeriydi. Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştik sanırım. Kahkahalarla yatağa kendimizi attığımızda nefes aldık aynı anda.
"Oha hepimizin sevgilisi var" dediğimde Selis'le Çisem bakıştı.
"Seninkini saymıyoruz tabiki"
"Niyeymiş o Selis Hanım?" dedim hafif doğrularak.
"Çünkü Kağan'ı sevmiyorsuuuuun"
"O nerden çıktı be?"
"Off Eylül kimi kandırıyorsun? Bu akşam görmedik sanki" diyerek bacağımı ayağıyla ittirdi Çisemde.
"Bir bok olmadı bu akşam sus" dediğimde Çisem Selis'e döndü.
"Kerem için kavga çıkarıcaktı Kerem'i görünce sustu. Buda böyle bir mal"
"Komiksin tamam" dedikten sonra yataktan kalktım. "Cumartesi günümü sizinle geçiremem, sevdiceğimi arıcam"
"Ara ara" diyerek destekledi beni. Artık ne hikmetse. Telefonumu alıp rehberde K harfine gidip kişiye basıp sonrada numaraya bastığımda bir yandanda Selis'e laf atıyordum.
"Sen ara mı dedin az önce? Beni mi destekledin? Nasıl oldu bu iş? Lan cevap verseneeeğğ" derken telefondan "Alo" sesinin gelmesiyle tükürüğümde boğuluyordum. Çisem hızla kalkıp ciğerlerimi ağzımdan çıkarmayı hedefleyerek sırtıma geçirdiğinde zorda olsa elinden kurtulup telefonu kulağıma götürdüm tekrar.
"Eylül iyi misin?" diyen Kerem'in sesiydi. Nasıl Kerem'in sesiydi ya! Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp baktığımda ekranda kocaman yazan "Kerem Soyhan" yazısını görünce elimi boynuma götürüp kaşıdım. Resmen salağım ben!
"Ya ben seni mi aradım ya?" diyince Kerem'in "Yok Giray'ı aradın" demesiyle "Kaparım yüzüne bak" diye tehdit ettim.
Selis'lerin "Noluyor lan?" bakışlarını takmamaya çalışarak tavana baktım.
"Niye aradın?" diyince "İşte şimdi sıçtım" diye geçirdim içimden. Kağan'ı ararken seni aramışım desem kıskandırmak için falan yaptım sanıcak. Bir bahane bir bahane derken diğer yandan "Ha niye mi aradım?" diyerek zaman kazanmaya çalışıyordum. Kızlara ağzımı oynatarak "Kerem'i aramışım" dediğimde Çisem kahkaha atmaya başladı ve Selis'te eliyle ağzını kapadı hemen. Tabiki Çisem gülmeyi bırakmadı ama en azından sesi az çıkıyordu. Sonunda bulmamla güldüm.
"Heh şey için aradım ben seni ya"
"Ne için?"
"Bu akşam sen ben Aslı Kağan yemek yesek diyorum buzları eritiriz" dediğimde kendi salaklığıma yüzümü buruşturdum. Ne diyorum lan ben? Kızlarda bana "Bu kız bizim arkadaşımız olamaz. Bu kadar mal birini arkadaşımız sayamayız" bakışları atıyorlardı. Çisem artık gülmeyi bıraktığı için Selis elini Çisem'in ağzından çekip tükürükleri Çisem'in üstüne sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEKİ SEN
ChickLitBir insanı her şeyden çok sevip aynı anda nasıl nefret edebilirsiniz?