BS/17

5.1K 173 8
                                    

Multimedia:Çisem

"Partiye Kağan'la mı geleceksin yani? Emin misin gerçekten?" dediğinde yastıkla yüzümü kapattım.

"Giderek pişman oluyorum"

"Olmalısında" dedi Selis konuşmaya katılarak. "Kerem fena kavga çıkaracak"

"İşte tamda bu yüzden Kağan'la gideceğim. Bizim Kerem'le aramızda bir şey yok"

"Ne hissediyorsun?" diyerek sordu Çisem. Kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapattım. "Ayrıca tanımadığın çocuğun yanına gidecek özgüven nereden geldi?"

"Nasıl deseeeem? Hep beraber yan yana geldiğimizde Kerem eksikse konuyu dinlemeden Kerem'in neden olmadığını düşünüyorum. Bir çocuk görüyorum Kerem'le kıyaslıyorum birden onu. Bugün Tuna'yla konuşurken içimden gülümsemesinin Kerem kadar güzel olmadığını düşündüm. Hoş bence gülümsemesi Kerem'den güzel olanda yok ya. Kafamı omzuna koyduğunda en huzurlu yer orası gibiydi, çok güvendeymişim gibi hissettim. Adını duyduğumda hareketlerim değişiyor ve" dediğimde "Tamam" dedi Selis. "Ve o özgüven nereden geldi bilmiyorum" diye tamamladım.

"Şimdi sana bir şey söyleyeceğim ama depresyona girmek yok" diyerek başladı konuşmaya.

"Öleyecek miyim doktor?" diye umutsuz bir ifadeyle baktım yüzüne. Kahkaha atan Çisem oldu. "Aşktan ölünüyorsa tabii"

"Kim aşık?" diyerek ikisinide anlamsızca baktım.

"Tamam ilk evre, inkar" dedi Selis.

"Aşık değilim Selis" diye net bir şekilde cevapladım.

"Üzgünüm ama anlattıklarından bu çıkıyor"

"Tamam belki birazcık hoşlanıyorum" dediğimde ikiside bana "Hadi yaa" bakışları atıyordu.

"Belki birazdan fazla" diyerek gözlerimi kıstım. Bana hala aynı şekilde bakıyolardı.

"Tamam birazdan fazladan fazla olabilir" dediğimde Selis oflarken Çisem "Eylüüül" diye söylendi.

"Tamam be hoşlanıyorum" diyerek yastıkla yüzümü kapadım tekrar.

"Bunu kabul etmeside bir şey diyelim" diye dürttü Çisem Selis'i.

"Hakan'ın sözleri aklımda" dediğimde "Bırak onu" diyerek atladı Çisem.

"Uykum var ve Cumartesimi partiye hazırlanarak geçireceğim için yeterince üzgünüm. Uyusak olmaz mı?" dediğimde ikiside gülümsedi. Konu uyku oldu mu her zaman sözümü dinlerlerdi.

Ben yatağa yattığımda ikiside yanıma yattılar. 2 kişilik bir yatağım olduğu için çokta sıkışmadan yatmıştık.

---------------------

"Yaaa bırakııığğğğnnn. Ben uyuyacaağğğıııımmm"

"Eylül kalk. Saat 17 oldu" dediğinde "Uykum vaaar" diye atarlandım.

"Gerizekalı biz hazırız bile" diyerek kaldırmaya çalıştı beni Çisem. Söylene söylene kalkıp banyoya gittim. Kısa bir duş aldım. Dişlerimi fırçaladıktan sonra iç çamaşırlarımı giyip çıktım. Kızlara baktığımda Selis'in deri bir şort üstüne kırmızı kareli bir gömlek giydiğini farkettim. Gömleğin cebi siyah deriydi ve gömleği şortun içine tıkmıştı. Altına da siyah ince çorap giymişti. Saçlarına doğal dalgalar verip karışmıştı. Ben onu beğeniyle süzerken resmen "Benimde uyumaktan yüzüm şişsin" diyerek ağlayacaktım.

Çisem'e döndüğümde siyah mini bir elbise giydiğini farkettim.-multimedia- Bir ben mi çirkinim arkadaşım?

"Tamam ben partiye falan gelmiyorum" dediğimde ikiside bana moronmuşum gibi baktı. O kıyafetlere bu bakışlar yakışmadı yalnız.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin