BS/29

4.3K 165 21
                                    

Multiden sonra Aslı ve Eylül neden Kerem'i paylaşamıyor anlayın bence sjdkdkdkd

Şaşkınlıkla Kerem'e bakmaya devam ederken ne yapacağımı şaşırmıştım. Kerem'se bu durumdan çabuk kurtulup hemen bize doğru gelmeye başladı. Aslı denen kızdan elimi çektikten sonra beklemeye başladım. Kerem gelip hızla Aslı'ya sarıldığında içimden 'Keşke çekmeseydim elimi' diye geçirmeden de edemedim.

Bana böyle sarılmadın namıssız vicdansız!

Birbirlerinden ayrılsınlar diye yalandan öksürmeye başladığımda tabiki Kerem takmadı. Sinirle gözlerimi devirdiğimde görmesede ayrıldı Aslı'dan. Hissetti galiba.

"Giray ve Hakan'ı gördün mü? Yürü hemen bulmamız lazım onları" diyip Aslı'nın elinden tutarak yürütmeye başladı. Hissetmemiş.

Yüzünde saf bir gülümseme vardı. İçimin ezildiğini hissetsemde gıkımı çıkarmadım. Bozmadım mutluluğunu.

"Kerem dur kızla konuşuyorduk" diyerek bana doğru döndü Aslı. "Teşekkür ederim her şey için. Tanıştığıma memnun olduum"

Yüzündeki o gülümsemeye bakıp isteksizce gülümsedim bende.

"İlerde memnun olacağından o kadar emin değilim" diye mırıldandığımda duymadığına emindim.

"Efendim?" dediğinde Kerem "Bir şey demiyor" diyerek atladı. Gözlerindeki beni öldürme isteği burdan bile belli oluyordu.

"Bende tanıştığıma çok memnun oldum diyorum. Bir şey olursa bul beni"

Yanlarından geçerken Kerem'e sinir bozucu bir gülüş atarak Kağan'ın yanına ilerledim. Sırada bıraktığım yerde bizimkilerle konuşuyordu. Vay be! Şimdi bunlar mı bizimkiler?

"Ne kaynatıyorsunuz bakalım?" dediğimde hepsi bir den "Hiiiiç" diye yanıtladı. İstemsizce kaşlarımı çattım.

"Evet siz kesinlikle bir şeyler karıştıyorsunuz"

"Çocuklar, herkes sınıf sıralarına" duyurusuyla hepsi heh diyerek sınıflarına geçmeye başladı.

"Giray nerede?"

"Bilmiyorum"

Bu Aslı niye gelmişti şimdi ya? Hayır yani tamda Kerem'le yemeğe çıkacağız.

"Sence bana çok kızgın mıdır?"

"Bilmiyorum"

Acaba biz bu akşam yemeğe çıkacak mıyız hakikaten? Aslı geldi satmasın beni?

"Derdin ne senin?" diyince dikkatimi Selis'e verdim.

"Efendim?"

"Takmıyorsun beni de, noluyoruz dedim"

"Aslı" dedim sadece.

"Ne olmuş Aslı'ya?" diye sorunca önüme dönerek önümde duran ve yine partide yakın olduğum sınıf arkadaşım olan Murat'ın sırtına kafamı yasladım. Güneş geliyordu ne yapayım?

"Gelmiş"

--------------------

Sınıfa girmemizle gelen yeni ders programımıza uygun işlemiştik derslerimizi. Müzik, kimya ve matematiği atlattık. Beden, ingilizce, fizik kaldı geriye. Ama önceden haber vermedikleri için eşofman falan getirmemiştik ve bizim sınıfla tm arasındaki maçı izleyecektik.

Öğle arasına yeni çıkmıştık ve direk her zaman ki masamıza geçtik kantine inince. 5 lirayı masaya atıp kızlar yanımda olmasına rağmen bağırdım.

"Sebastiaaaan bana bir dore"

Çisem uzanıp masanın üstündeki parayı aldı ve gömleğinin cebine koydu. Ağzım açık bakarken Selis kıkırdamaya başladı yine.

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin