Geç oldu hatta çok çok geç oldu biliyorum ama cidden harika ve upuzun bir bölümle karşınızdayım. Yeni bir karakterimiz vaaarrr. Vatana millete uğurlu olsuun.
-------
Okula girdiğimde hemen evde hazırladığım kağıdı Mehmet Abinin odasına götürdüm. Daha gelmemesini fırsat bilerek hemen 50 fotokopisini çektim ve hiç iz bırakmadan odadan çıktım.
Elimde kağıtlarla sınıfa girdiğimde Çisem 'gel gel' diye işaret yaptı hemen. Yanlarına gittiğimde bantlarla hazır halde bekliyorlardı. Elimdeki kağıtları üç parçaya ayırarak bantlardan birini kaptım.
Kağıtları onlara uzattığımda Selis sinsi bakışlarını bana atmaya başlamıştı. Aynı şekilde gülümseyerek ona baktım.
"Üçüncü kat benim"
"İkide bende" dedi Çisem ve hızla sınıftan çıktı.
"Birinci katta bende o zaman. Hadi kardeşim gazamız mübarek olsun" diyerek arkasından çıktı Selis'te.
Arkalarından bende üçüncü kata çıktım hemen. Duvara aralıklarla elimdeki kağıtları yapıştırmaya başladım. Çoğu kızın katılacağına emindim. Hem de baya emindim.
Elimdeki kağıtları yapıştırırken birine çarpmamla geriledim.
Başımı kaldırıp baktığımda Kerem'le göz göze kaldım. Anlamsızca ona bakmaya başladım. Böyle bakmazsam 'Ne çarpıyosun lan?' diye atarlanmam muhtemeldi.
"Dejavu olsun istedim" dediğinde gülümsedim. Hemen yanağından öptüğümde "Aaa ama" dedi.
"Yanak yanak yeter be"
"Memnun değilsen öpmeyelim Kerem Bey" diyerek tek kaşımı kaldırmaya çalıştım ve tabiki tekrar başaramadım.
"Değilim tabi, yanak nedir ya?"
"Off çekil Kerem" diyerek karşı duvara ilerleyip oraya da bir kağıt yapıştırdım.
"Ne bu kağıtlar?"
"Öğle arası seçme yapıyoruz" dediğimde elimdeki kağıtlardan birini aldı ve okumaya başladı. Okudukça yüzü şekilden şekile giriyor gülmemek için kendini sıkıyordu belli bir şekilde.
"Ciddi mi bu?"
"Tüm okula astığımıza göre yalan" diyip gözlerimi devirdim. Elindeki kağıdı çekip alarak duvara yapıştırdım.
"Gerçekten başka bir yol bulamadınız mı?"
"Napalım başka türlü orta noktada bulaşamıyoruz. Bende böyle bir yol buldum" diyerek gözlerimi hazırladığım kağıtta gezdirdim. Bence mantıklıydı.
"Jüri kim olacak peki?"
"Sen, ben, Selis, Giray, Çisem,Hakan" diyince kahkaha attı.
"Dalga mı geçiyorsun benimle?" dedi gülümseyerek. "İşim olmaz"
"Üzgünüm aşkım, ama bunu yapıcaz"
"Tamam siz yapın, ben arkadan izlerim sizi" dediğinde etrafıma bakındım. Okul giderek dolmaya başlamıştı.
"Bu katı elimdeki kağıtlarla doldurmak zorundayım sevgilim, jüri olmaya kendini hazırlasan iyi edersin" diyerek öpücük attım uzaktan.
---------------
Beden salonuna uzun bir masayı taşıttırmış, sandalyeleride getirtmiştik. 6 kişi soldan sağa Giray, Selis, ben, Kerem, Çisem ve Hakan şeklindeydi. Açıkcası çift çift oturmamızın sebebi çok başkaydı. Semih koşarak beden salonundan içeri girdiğinde hepimiz ona döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEKİ SEN
ChickLitBir insanı her şeyden çok sevip aynı anda nasıl nefret edebilirsiniz?