55.Bölüm

196 18 0
                                    

Sezen Aksu'dan bir parça var yukarda. Diyor ki" Gel gel sarışınım gel. Gel sana aşığım gel".

Açacağınız yer belli zaten aşağıda.

Keyifli okumalar.


"Hadi gidelim, pişman olmayacaksın."

"Sadece o ortama girmek istemiyorum. Biliyorsun, çok iyi geçmişimiz yok onlarla." dedi Batuhan.

"Sana kim birşey diyebilir ben yanındayken. Hem hoşuna gitmezse kalkarız. Cadıyı da çağırırız . Birkaç gündür 'Canım sıkılıyor' diye dolanıyor ortalıkta. Hımm."

Rüzgar onay bekleyen bakışlarla Batuhan'a bakarken aklına gelen şeyle gözlerini devirdi.
"Hem çok sevdiğin arkadaşın da orada olacak. Koray söyledi."

Batuhan Rüzgar'dan kurtuluş olmayacağını anlayınca başını sallayıp "Tamam ama sıkılırsam geri dönerim hemen." dedi ve ayağa kalktı.

"Hadi yemek yiyelim. Ayşe abla en sonunda sopayla dayanacak kapıya." diyen Batuhan'ın arkasından kalkan Rüzgar önündeki çocuğun ensesine bir öpücük kondurdu.

❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁


Ev halkı sessizce yemeklerini yerken somurtkan Selin'in ayağına vuran Rüzgar  kendisine bakan kızın kızgın bakışları altında gülümsedi.
"Neyin var senin. Somurtuk somurtuk geziyorsun kaç gündür?" deyince annesinin onaylamaz bakışlarına maruz kaldı.

Yerinde dikleşip "Kaç gündür mutsuz görünüyorsun sevgili kuzenim. Nedendir bu halin." deyince Selin yüzünü buruşturdu. Ama yine de cevap vermek istedi sevgili kuzenine.

"Bilmiyorum canım sıkkın biraz. Babamı ve arkadaşlarımı özledim herhalde."

Batuhan "Seni iyi anlıyorum. Her ne kadar geldiğim yerde pek iyi anılarım olmasa da ben de senin gibi hissediyorum." deyince Rüzgar kaşlarını çattı.

"Memnun değil misin burada olmaktan?" dedikten hemen sonra aklına gelen şeyle "Yani başta memnun olmaman normal de hala mı gitmek istiyorsun." diye devam etti.

Batuhan yanlış anlaşılmayı düzeltmek için hemen söze girdi.

"Hayır. Yanlış anladın. Yalnızca birden hayatın değişiyor ve ortama ayak uydururken yoruluyorsun. Ondan yani." diyerek yemeğine döndü.

Rüzgar verilen cevabı daha sonra irdelemek üzere Selin'e döndü.

"O zaman hazırlan. Akşam seni eğlenmeye götürüyorum. " dedikten sonra Selin şaşkın bakışlarını kuzenine çevirdi.

"Sen ve beni eğlenmeye götürmek. "

"O kadar da değil. Abartma." diyen Rüzgar 'a Selin"O kadar." diye cevap verince Rüzgar dişlerinin arasından "Şansını zorlama istersen sevgili kuzenim." dedi.

Selin anında ağzına hayali fermuar çekerken gülümseyerek yemeğine döndü.


❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁

Sarışın arabadan inen kuzeninin ardından "Hadi güzelim." dedi fısıldayarak.

"Acaba geri mi dönsek. Hiç giresim yok içeri." diyen çocuğun elinden tutup okşayan Rüzgar "Bir girelim. Canın sıkılırsa döneriz geri." dedi.

Batuhan başını sallayıp onayladıktan sonra arabanın kapısını açarak aşağı indi.
Rüzgar arabadan indikten hemen sonra Batuhan'ın yanına geçerek onu belinden destekledi ve yürümeye başladılar.

GECE LAMBASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin