21. Bölüm

924 144 91
                                    

Merhabalar. Yirmi birinci bölümle karşınızdayım. Kaostan önce son çıkıştayken yukarıya yeşilin binbir tonu olan Rüzgar'ı bırakıp keyifli okumalar diliyorum.

Not: Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.

Aşağı indiğinde bu geceki keyfinin sikip atılmasından dolayı son derece gergindi. Koltuğa oturur oturmaz da eline aldığı bardağı bir dikişte bitirdi. O ara ise masadakilerden çıt çıkmıyordu. Çünkü onlar da çok iyi biliyorlardı ki dava her zaman ilk ağzını açan kişinin üstüne kalıyordu.

Rüzgar  içkinin damarlarına yayılmasıyla birlikte gelen rahatlama hissiyle oturduğu yere biraz daha yerleşti ve ağzını bıçak açmayan arkadaşlarına döndü.

"Hayırdır. Suskunluk yemini mi ettiniz?" dediği anda Koray "Yok. Yani sen konuşana kadar rahatsız etmeyelim dedik."diye cevapladı.

Giray ise biraz daha cesaretli davranarak içinde bulundukları durumun anlam ve önemini belirten soruyu sordu. "Bu kızla konuşmamış mıydın sen? Ne derdi varmış?"

Rüzgar eğilip içkiyi bardağa doldurduktan sonra geriye yaslandı ve bir eline bardağı alıp diğer elini de koltuğa koyarak karşısında ona bakan sarışın kıza göz kırptı.

"Anlama özürlü müdür nedir bende bir bok anlamadım. O kafayla bu  yaşa nasıl gelmişse artık. "

Koray "İstersen ben etraflıca anlatabilirim. Uzmanlık alanım biliyorsun ki. A'dan Z'ye kadar tek tek beynine yerleştiririm." deyip sırıttı.

"Dur durduğun yerde bir de seninle uğraşmayayım. Bu  akşamki konuşmayı da anlamazsa diğer yöntemleri devreye sokarım. Hem artık okulla ilişkisi de kalmayacak. yarın kaydı alınır."

Sunay umursamaz bir şekilde "İyiymiş." dedikten sonra deminden beri onu kesen kıza bakarak elindeki bardağı kaldırdı. Bunu gören Giray "Ne o. Beğendin galiba." deyince alaycı bakışlarını ona doğru çevirerek "Yok be! Gariban deminden beri beni kesiyor. Gönlü olsun dedim." diye karşılık verdi.  

"Zaten bir kıza baksan senden şüphe duyarım.  Yenge yerine enişte bekleyeceğim artık." diyen Koray önündeki çerez tabağına elini daldırdı.

Sunay hiç alıngan olmayan bir tavırla Koray'a dönerek "Yok kardeşim. Ben her gördüğüm kıza nefes alsın yeter kriterini uygulamadığım için , yapışmıyorum senin gibi. Bu sana biraz yabancı gelebilir ama ben normal bir  insan olarak senin gibi kadın delisi olanların aksine böyle konularda seçici davranıyorum." dedikten sonra, Giray yeni içtiği sıvıyı aniden gelen kahkahadan dolayı  yutamadı ve  ufak çaplı bir boğulma  tehlikesi geçirdi. 

Koray ise Sunay'ın bu tür laflarına alışmış olmasından dolayı konuyu "Lan ağız tadıyla bir şaka bile yaptırmıyorsunuz adama." diyerek geçiştirdi.

Giray da bunun üzerine Sunay'a dönerek "Kanka seni kimse almazsa ben alırım. Ağzın iyi laf yapıyor işime yararsın bari." deyince Sunay Giray'ın ensesine bir şaplak vurdu ve "Koray dururken sana mı kaldım lan ben." deyip karşısında oturan çocuğa öpücük gönderdi.

"Tamam lan sıktı bu ibne muhabbeti." diyen Rüzgar sesini sadece kendisinin duyacağı seviyeye getirerek "Evdeki bana yetiyor" diye devam etti.

Karşısındaki sarışın kız artık bulunduğu durumdan sıkılmış olacak ki yanında oturan kişinin kulağına eğilip bir şeyler söyledikten sonra bardağını aldı ve ayağa kalkarak Rüzgar'a doğru yürümeye başladı. Kız locaya gelince "Boş mu?" diye sorduğu soruya olumlu yanıt alınca hiç beklemeden Rüzgar'ın yanına oturup bardağını uzattı. Sıvıyı bardağa boşaltan Rüzgar geri doğru yaslandığında elini uzatıp "Ben Seray." diyen ve o ele bir elle karşılık bekleyen  kıza "Memnun edici." dedikten sonra elindeki bardağı kızın parmaklarının arasına bıraktı. Yüzünün aldığı şekilden bozulduğu belli olan kız yaşadığı ufak çaplı şaşkınlığı atlattıktan sonra yanındaki çocukla muhabbete başladı. Bu arada Rüzgar elindeki telefonla da Seyhan'a mesaj atmaktaydı. Bu bir hafta içinde kızı yalnız bırakmak istemiyordu. Boş kaldığı an Batuhanla iletişime geçebilir ve planlarını suya düşürebilirdi.

GECE LAMBASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin