" Ohh. Bu utangaçlığın beni bitiriyor bebeğim." derken göğsünün ortasından öptü sevgilisini.
"Utanmıyorum bir kere." diyen çocuğa meşgul olduğu göğüslerden kafasını kaldırıp "Gerçekten mi?" bakışları attı."Yapma ama. Şu içinden çıkarken gelen sesle başını sokacak bir yer arıyorsun her seferinde." dediğinde Batuhan "Yapma şöyle." diyerek yan döndü.
Ellerini bacaklarından yukarı doğru yavaşça sürüklerken dudaklarını hassas tene sürtüyordu.
"Senin her şeyini seviyorum. Birlikte yaptığımız her şeyi. O ses var ya beni deli ediyor. Bana diyor ki; her yerini fethediyorsun sevdiğinin." diyerek çocuğu yan döndürdü ve dudaklarına abandı.
"Beni deli ediyorsun. " derken boynuna gömüldü. Koklaya koklaya gezdi gerdanında. Elleri yaramazca kalçasına indi. İki yanağı birbirinden ayırdı. Elini deliğinde gezdirdi. Etrafına masaj yaptı. Kıvrıldı beli oğlanın. Bir yılan gibiydi. Kalçasını, daha çok içine alabilmak için yukarı kaldırdı.
"Seviyorsun bunu. Doyumsuzluğun beni bitiriyor." deyip beklemeden içine itti kendini iki dakika önce orada olduğunu umursamadan.
"Çok güzel." derken hızlıca itti kendini o girdaba. Bir daha ve bir daha. Altındaki çocuk inlerken duyguları şaha kalktı. Biraz önce tüm sıvısını tükettiğinden kuru bir şekilde tatmin oldu.
İçinden çıkıp altındaki çocuğu sırt üstü çevirdi. Islak ve kırmızı dudaklara gömüldü. Esmer bacaklar tarafından sarıldı beli. Eli kendisine göre ince bele gitti. Okşadı elinin altındaki teni.Dudaklarını nefes almak için geri çektiğinde Gece tarafından sırt üstü yere düşürüldü. Aniden üzerinden kalkan çocukla yanlış birşey yapıp yapmadığını düşünecekken elleri tutuldu ve yataktan kaldırıldı.
Banyoya doğru ilerlediklerinde aklına gelen şeyle yeni sönmüş uzvu kıpırdamaya başladı.
Gece kabine girip suyu ayarladıktan sonra onu içeri çekti.
Tenlerini ıslatıp şampuanı aldı eline. Rüzgar'ın saçlarını şampuanlayıp duş jelini aldı.
Tenine biraz sıktıktan sonra lifi vücudunda gezdirmeye başladı. Önce omuzlarını lifledi, sonra aşağı indi usulca. Göğüsünün etrafında dolaştı.
Dokunuşlarının keyfini çıkaran çocuk kendini Gece'ye bırakmıştı. Bir kaç saattir harcadığı efordan sonra biraz dinlenmeye ihtiyacı vardı pek tabii.Gece lifi karnında ve belinde gezdirdikten sonra sertliğine geldi.
"Burayı da temizleyelim değil mi hımm." deyip lifi hafifçe sürttü.Dişlerini alt dudağına geçiren oğlan "Şımarma." derken istemsizce kendini öne doğru itiyordu.
"Şşt kıpırdama. Temizliyorum seni." diyen Gece'nin sesinden ne kadar keyif aldığı belli oluyordu.
Lifi yavaşça penisinden kendinden geçmiş oğlanın arkasına doğru kaydırdı. Sınırlarını geçerek kalçasının arasına kaydırdığında sadece yıkıyormuş gibi yapmaya çalıştı.
Önden "Ne yapmaya çalışıyorsun?" diye tedirgin bir soru gelince "Seni tanıyorum." diye cevap verdi.
"Bence yeterince tanıdın. O kadarına gerek yok." deyip arkasını dönecekken durdurdu onu.
"Hayır. Tanıyacağım. Biraz izin ver bana. Ben tüm sınırlarımı yıktım. Sen de genişlet benim için." dedikten sonra kıpırdanmayı kesen oğlanla dudakları yana kıvrıldı.
Elindeki lifi kenara koyduktan sonra elle yıkama işlemine devam etti Orta parmağını deliğin etrafında dolaştırmaya başladı. Sarışının kasıldığinı hisseden Gece'nin hareketleri son derece yavaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE LAMBASI
RomanceSırlarla dolu bir geçmiş,hayatın esir aldığı çocuklar. Rüzgar severken karanlığı, Batuhan aşıktı güneşin parlaklığına. İmkansızdılar belki de imkansızlığın imkanına.